anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż "za pobraniem" a ponowna wysyłka towaru.

mateuszatic
#7 Wielbiciel#

Klient wybrał metodę dostawy "za pobraniem". Niestety okazało się, że źle spakowaliśmy i muszę wysłać ponownie, prawidłowe zamówienie.

Teraz nie mam możliwości zmiany przesyłki pobraniowej na "zwykłą".

Jest jakiś myk, żeby wysłać i nie niepokoić klienta ponowną zapłatą?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszatic Niestety nie ma takiej możliwości. Sugeruję, abyś wysłał przesyłkę na własną rękę, na przykład generując etykietę na stronie wybranego przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mateuszatic
#7 Wielbiciel#

Trochę to dziwne, ale trudno.

Temat można zamknąć.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Twoja pomyłka, musisz się dogadać z kupującym ale powinieneś wysłać na własną rękę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

.

oznacz moderatorów