Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, zadaje pytanie ponownie.
Mam sprzedaną rzecz, płatność jest zakończona, ale w "zamówienia" nie ma tego. (w centrum pomocy allegro jest podane, że etykietę można wygenerować przez "zamówienia") mam również połączone konto z furgonetka gdzie też nie znajduje mojego zamówienia. Co z tym zrobić
@Client:75534564 Sprzedałeś na allegro, czy na allegro lokalnie? Bo jeśli na tym drugim, to zamówienia masz tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane a etykietę musisz wygenerować ręcznie (nie ma importu).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:75534564 Sprzedaż na AL to jest dobra "inwestycja"., tylko czy będzie udana?Musisz sprawdzić (link powyżej)