Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił sprzęt, odesłał go, ale wrzucił go do pudełka i praktycznie nie zabezpieczył i sprzęt wrócił do nas uszkodzony, co teraz? Klient żąda zwrotu.
@Cakieminnaozw teraz Masz 2 opcje
1.zwracasz 1zł , składasz reklamację u przewoźnika i czekasz na decyzję , w międzyczasie klient otwiera Ci dyskusję i wali negatywa
2.oddajesz całą kasę i j/w czekasz na decyzję przewoźnika / na pewno będzie negatywna / , występujesz z roszczeniem do klienta po 90 dniach od zakupu .
@Cakieminnaozw a masz pewność że klient uszkodził i taki włożył do paczki, wyceń tyle ile warte jest to co przyszło, jak nie spisz protokół szkody, złóż reklamację i w przypadku odmowy z powodu złego pakowania obciąż kupującego, co byś nie zrobił i tak możesz mieć dyskusję, negatywa lub zawieszone konto 😄
@kostas11 czy sugerujesz, że na allegro, gdzie serwis się chełpi, jak bardzo przestrzegają polskiego prawa jego stosowanie może prowadzić do cyt: co byś nie zrobił i tak możesz mieć dyskusję, negatywa lub zawieszone konto