anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający odesłał niezabezpieczony produkt, który został zniszczony, co teraz?

Cakieminnaozw
#1 Nowicjusz#

Klient zakupił sprzęt, odesłał go, ale wrzucił go do pudełka i praktycznie nie zabezpieczył i sprzęt wrócił do nas uszkodzony, co teraz? Klient żąda zwrotu.  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Cakieminnaozw teraz Masz 2 opcje 

1.zwracasz 1zł , składasz reklamację u przewoźnika i czekasz na decyzję , w międzyczasie klient otwiera Ci dyskusję i wali negatywa 

2.oddajesz całą kasę i j/w czekasz na decyzję przewoźnika / na pewno będzie negatywna / , występujesz z roszczeniem do klienta po 90 dniach od zakupu .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Cakieminnaozw a masz pewność że klient uszkodził i taki włożył do paczki, wyceń tyle ile warte jest to co przyszło, jak nie spisz protokół szkody, złóż reklamację i w przypadku odmowy z powodu złego pakowania obciąż kupującego, co byś nie zrobił i tak możesz mieć dyskusję, negatywa lub zawieszone konto 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@kostas11 czy sugerujesz, że na allegro, gdzie serwis się chełpi, jak bardzo przestrzegają polskiego prawa jego stosowanie może prowadzić do cyt: co byś nie zrobił i tak możesz mieć dyskusję, negatywa lub zawieszone konto

RED_0-1740563945336.png

 

oznacz moderatorów