Status płatność rozpoczęta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie
Dziwnym trafem od 5 dni wszystkie zakupy na moim koncie mają statu płatność rozpoczęta
Czy to zbieg okoliczności czy możesz jakiś błąd?
Ktoś przerabiał podobny scenariusz ?
Dzięki Pzdr

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dollinarozkoszy albo błąd albo konkurencja próbuje Cię powstrzymać. Pisz w tej sprawie do Allegro 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dollinarozkoszy jeżeli płaci przelewem tradycyjnym, to w mailu o zakupie jest taka informacja 🙂 Ale 5 dni, to dość długo, dużo tych zamówień jest?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
około 12
Najdziwniejsze jest to że nie ma żadnych innych są tylko z takim statusem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po 7 dniach możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmioty ponownie. Wyślij maila kupującym, że nie dotrzymali warunków umowy 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dollinarozkoszy napisz do Allegro, sprawdzą czy to błąd.🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpoczęta oznacza, że kupujący nie zapłacił. Mógł zapłacić przelewem tradycyjnym przez PayU, wtedy status rozpoczęta trwa kilka dni. Mógł też zapłacić normalnie, bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uśmieszki dodam, bo niektórzy dodają zawsze 🙂 🙂 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzieki
Co do tego co oznacza status płatność rozpoczęta to ok
Dziwne jest dla mnie że od 5 dni mam tylko takie zakupy ( ze statusem płatność rozpoczęta ) żadnych innych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dollinarozkoszy widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie na czacie. Również sprawdziłam te płatności i jedna z nich to zapłata przelewem tradycyjnym i ta płatność może zając więcej czasu, natomiast problem z innymi wpłatami prawdopodobnie wynika z niepotwierdzenia wpłaty przez aplikację mobilną. Wyślemy wiadomość do Kupujących z przypomnieniem o dokonaniu płatności, mam nadzieję, że to pozwoli rozwiązać problem.
Moderatorka