anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status zamówienia

NiKKoN12
#7 Wielbiciel#

Mam problem ,ponieważ kupujący zapłacił za zamówienie i wysłał mi screenshota o zakończonej płatności, lecz mi pokazuje ,że płatność jest tylko rozpoczęta. Klient zapłacił juz 2 godziny temu i dalej to samo. Co zrobić?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

aragil
#15 Entuzjasta#

Nic , czekasz na zaksięgowanie wpłaty.

Nie wysyłaj towaru dopóki nie będziesz miał kasę.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@NiKKoN12 Z gratulacjami pierwszej sprzedaży wstrzymam się do czasu jak dostaniesz kasę, wyślesz, towar dotrze do klienta i miną dwa tygodnie, a klient nie zgłosi zwrotu. 

Tak wiec spoko, to tylko potencjalny klient.

oznacz moderatorów

NiKKoN12
#7 Wielbiciel#

Tak tylko co mam zrobić jeżeli chciałbym dostać te pieniądze dostać jak najszybciej. Moge cos doradzic klientowi?

 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@NiKKoN12 Nie masz na to wpływu. Pieniądze najpierw muszą wpłynąć na twój rachunek w PayU lun PayPro i dopiero wtedy będziesz mógł zlecić ich przelew do siebie. To nie trwa minuty tylko dni.

Pewność że klient zapłacił masz jak Allegro ci pokaże ci je na twoim saldzie do dyspozycji.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Sprawa prosta. Kasa Ci wpływa i wtedy wysyłasz towar.

"screenshot" nie jest w żadnym przypadku potwierdzeniem zapłaty. Jest jeszcze Photoshop, Gimp i inne programy...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów