anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status zamówienia

TOOLVITA
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,


Proszę o informację czy powinniśmy w zamówieniach zmieniać ich status (tzn.: NOWE, W REALIZACJI, WYSŁANE...itp.) ? Czy to jest tylko na nasze własne potrzeby czy jednak powinniśmy to zmieniać bo wpływa to na ocenę nas przez allegro?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nie. Przesyłka jest uznana za wysłaną, kiedy jest zeskanowana przez kuriera lub w siedzibie przewoźnika. Szczegóły znajdziesz tutaj.

oznacz moderatorów

orybazy
#7 Wielbiciel#

Status na  "wysłana" zmienia się w momencie wygenerowania etykiety a nie zeskanowania przez kuriera, nie wprowadzaj w błąd

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

@orybazy w SalesCenter status sam się nie zmienia. Ja muszę zmienić.

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

To jest dla Was.
Ważne jest, że jak zmienicie status z NOWY na inny to klient nie może już anulować zamówienia, musi kliknąć zwrot.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TOOLVITA widzę, że padło tu już wiele cennych wskazówek - dzięki za nie.

Podsumuję - Nie wpływa. Przesyłkę uznajemy, że jest wysłana, kiedy została zeskanowana przez kuriera lub w siedzibie przewoźnika - to co napisał @LEW433. Szczegóły znajdziesz tutaj.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów