anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Statusy wysyłek, brak zmiany przy doręczeniu.

CREALITY_3D
#8 Zapaleniec#

Pomimo doręczenia, status dalej widnieje wysłane, czy można to zautomatyzować? Używam baselinkera, i nie znalazłem tam takiej opcji.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CREALITY_3D Cześć, o jakie zamówienie chodzi? Podaj jego numer 

oznacz moderatorów

CREALITY_3D
#8 Zapaleniec#

Ogólnie to wszystkie, zatrzymuję się na statusie wysłane

Podaję przykład dostarczonej
79548290-20d1-11ef-bbff-d3416c24ea52

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ko_alka 

To prawda Ola, mnie to do niczego nie potrzebne ale trackingi są odebrane a status się nie zmienia.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CREALITY_3D @serwis-texas Dziękuję Wam bardzo za informację. Po naszej stronie statusy wyglądają prawidłowo, paczki wyświetlają się jako dostarczone i odebrane. Czy mogę Was prosić o doprecyzowanie, w którym miejscu na Waszych kontach wyświetla się nieprawidłowy status i od razu zrzut ekranu, żebym mogła przekazać to do działu technicznego? 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ko_alka 

Nr zamówienia:

ad6239e0-1e99-11ef-82ab-8f079a409d63
odebrana.jpg
Naddam, że nie znam założenia jak to ma działać. Na zdrowy rozum, jeżeli tracking pokazuje że przesyłka odebrana to status powinien się zmienić na odebrana. Jest przecież możliwość włączenia, wysłania powiadomienia e-mail w przypadku zmiany na ten status.
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@serwis-texas Dziękuję, przekazuję tę sprawę do wyjaśnienia

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ko_alka 

Tam się machnąłem z nr zamówienia ale te co wkleiłem jest identyczne. W ogóle tak jest z każdymi 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@serwis-texas@CREALITY_3D  Hej, otrzymałam potwierdzenie, że to nie jest błąd. Te statusy nie zmieniają się automatycznie na odebrane. Musicie je odznaczyć ręcznie w serwisie albo przez API. Wyjątkiem jest tu zmiana na "Wysłane", gdyż można włączyć taką automatykę po dodaniu numeru listu:  https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ko_alka 

Dziękuje

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@serwis-texas A prywatnie, te kosiarki Stiga z nożami z przodu jaki sie sprawują, wiesz coś ?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@LEW433 

Jestem dealerem Stigi. Chodzi Ci o front mover? Np Stiga Park?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Primo

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@LEW433 

No to jest specjalistyczne urządzenie. Kosiarka posiada przegub, dzięki temu ma mega skręt. Świetnie się kręci w około drzewa. Agregat, kosisko masz z przodu, widzisz co robisz.  Trzeba pamiętać że to nie zbiera trawy, mulczuje, nie posiada kosza. Wg mnie tym urządzeniem należy, w sezonie, kosić max co 4 dni. To raczej urządzenie do przedsiębiorstwa. Jest wielofunkcyjne, zimą odśnieży, może pracować z przyczepka, zbieracz, co potrzeba. Oczywiście jest drogie. O marce się nie wypowiem. Nic to nie da jak będę zachwalał swoje, Zresztą takie front movery robi jeszcze tylko Husqvarna, można powiedzieć że John Deere. Wszystko to jest markowe.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Właśnie ten skręt wokół drzew jest ważny. Dzięki!

oznacz moderatorów

renyd_kupteraz
#7 Wielbiciel#

Witam.

Nic nie jest prawidłowo.

Ja nadaję tylko pocztą i zawsze 100% w terminie a od jakiegoś czasu wszystko widnieje jako nie w terminie. Pobrałem raport i aż mi się włosy zjeżyły. Tylko punkty mi lecą w dół, a tu jak zwykle że wszystko jest ok.

Zadzwoniłem do kilku znajomych - dokładnie taka sama sytuacja.

Już mieliście kiedyś takie błędy - nawet w tym roku.

Brak słów.

No i ciekawe czy ktoś się w ogóle ustosunkuje do tego co napisałem...

oznacz moderatorów

CREALITY_3D
#8 Zapaleniec#

Allegro dało mi odpowiedź w sprawie allegro one, kurier jak zwykle nie podjeżdża i wrzuciłem do automatu, odpowiedź jest następująca, punkty liczą się od momentu kiedy kurier odbierze, nie ważne czy osobiście czy z allegromatu.

oznacz moderatorów

Client:122691850
#8 Zapaleniec#

To automate the status change after delivery in Baselinker, follow these steps:

  1. Automation Rules: Go to the 'Automation Rules' section in Baselinker.
  2. Create New Rule: Set up a new rule to change the order status when the tracking information shows delivery.
  3. Integration: Ensure your courier service is integrated with Baselinker so it can update the status automatically.
  4. Check Documentation: Review Baselinker's documentation or contact their support to confirm if this feature is available or requires any specific settings.
oznacz moderatorów

CREALITY_3D
#8 Zapaleniec#

Nie, odkryłem funkcję w baselinkerze w integracji allegro, są statusy zamówień, z  automatu jest ustawione tylko do momentu wysyłki

oznacz moderatorów