anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Straciłem tytuł super sprzedawcy chociaż od odpisuję klientom w mniej niż godzinę.

best_produkt
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, dlaczego zmniejsza mi się procent terminowości odpowiedzi skoro odpisuję klientowi w mniej niż godzinę? Wczoraj miałem 95% i ok 5 pytań i odpisałem w kilka minut, a dzisiaj już jest 94,75% ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

best_produkt pewnie coś przegapiłeś , sprawdź w centrum wiadomości .

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Musisz odpisywać również na "wiadomości do sprzedającego" przy zamówieniu, gdy klient napisze np. wybieram kolor czarny. Jeżeli masz anulowane zamówienie, a przy tym zamówieniu również było "wiadomość do sprzedającego" na nią też musisz odpowiedzieć, chociaż zamówienie zostało anulowane. 

oznacz moderatorów

best_produkt
#9 Pomysłodawca#

Kurczę nie wiedziałem, właśnie na takie wiadomości nigdy nie odpisuję 😞

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

My też i wiecznie mieliśmy 96%, 97%. Sami doszliśmy, że jak odpowiadamy na te wiadomości to mamy 100 %.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@best_produkt  system bierze pod uwage ostatnie 30 dni. Obstawiam że jedna wiadomość na ktróą szybko dopowiedziałeś " wyskoczyla" ze statystyk dlatego % spadł

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@best_produkt Uważaj na to - klient zadaje pytanie, Ty odpowiadasz w terminie. Potem ten sam klient zadaje w tej samej korespondencji kolejne pytanie, ale o inną ofertę. Wtedy też musisz odpowiedzieć w terminie, ponieważ Allegro traktuje to jak pierwsze pytanie, choć w danej korespondencji będzie to już pytanie kolejne. 

oznacz moderatorów