Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam niecodzienną sytuację z pewnym klientem. Niedawno zakupił on łóżko dla kota, które dostał w terminie. Produkt nie był uszkodzony, był taki jak na aukcji, przesyłka przyszła terminowo, bez uszkodzeń. Do niczego nie można się przyczepić. W trakcie realizacji zamówienia dostał dokument zakupu, wiadomość z podziękowaniem, podglądem do zamówienia i wszystkimi informacjami etapów zakupu.
Jednak, kilka dni po odbiorze, wystawia negatyw z oceną zgodności 1/5, obsługą klienta 1/5. Pierwsze co to uderzyłam do Allegro, że ten komentarz jest totalnie podejrzany i by coś z tym zrobili. Odpowiedzieli, że nie mogą się mieszać i proszą o kontakt z Kupującym. Napisałam do kupującego co się stało, oto jaką wiadomość otrzymałam
"Niestety nie podpasowal mi produkt, proponuję zwrot części kwoty i usunę negatyw." dosłownie.
Dostał wiadomość, że to proszę zwrócić produkt. Odpowiada, że nie chce.
Więc znowu piszę do Allegro, że to jest szantaż negatywem. Nie ma prawa oceniać wszystkiego na 1/5, podczas gdy wszystko było okej. To kłamstwo, by wymusić niższą cenę. Dodam dodatkowo, że w tym czasie gdy kupował produkt, dostępny był TAKI SAM MODEL, tylko w innym kolorze, o prawie 20% taniej. Nie kupił.
Tłumaczę do Allegro, że gdyby napisałby że chce produkt taniej - dostałby taniej. Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie, wysyłamy gratisy, staramy sie na lewo i prawo. Również gdyby wystawił negatyw dopiero w momencie, gdy my odpowiedzielibyśmy że nie ma szans taniej - wtedy również można to zrozumieć.
Ta sytuacja to jest patologia i jedyne co otrzymuje od Allegro to że "nie ma powodów twierdzić że to szantaż, określamy to jako propozycja na rozwiązanie sprawy. Proszę zgłosić to na policję."
W takich momentach to Allegro powinno dbać o porządek i sprawiedliwość, bo z roku na rok Kupujący mogą dosłownie kłamać i przyznawać się do tego, i nikt z tym nic nie robi.
Niestety Cię rozczaruję, NIC ALLEGRO NIE ZROBI W TEJ SPRAWIE DLA Ciebie. NIC (Sprzedaję na allegro od około 20 lat) i allegro JEDEN JEDYNY RAZ usunęło negatyw po tym gdy kupująca kupiła, godzinę po wysłaniu towaru odstąpiła od umowy a po chwili wystawiła negatyw. Pisałam do allegro że jak mogła wystawić negatyw skoro paczka w drodze ale odpowiedź była ze to ocena kupującej! Tutaj w społeczności poruszyłam temat i dopiero jak napisałam że w negatywie napisała mi R.I.P to usunęli konto i zawiesili (życzenie spokoju po śmierci). NIGDY, NIGDY wcześniej ani później tego nie zrobiono dlatego odpuszczam (przedtem pisałam z mojego drugiego konta __DAM__.
No ja dostaje upomnienia gdy maile z integratora przypominają te z automatów allegro, np. prośbę o wystawienie oceny transakcji. Wtedy można ingerować, a w takie coś już nie..
To i tak miałaś dobrze.
U mnie klient kupił towar wieczorem, za kilka zł, rano odstąpił od umowy, natychmiast zwróciłem kasę, po południu wystawił NEGATYW - Allegro uznało, że miał do tego prawo i nie usunęli negatywa.
@Kacoj sprawa bardzo prosta zainwestuj raz w pisemko od kancelarii prawnej pt wezwanie przedsądowe do usunięcia szkalującej sklep opinii, niech ci zrobią taki szablon uniwersalny z miejscem na dodanie swojej części pt ponieważ komentarz narusza interesy firmy z następującego powodu .... i są dowody na nieuczciwe, celowe działanie kupującego sprawa zostanie złożona do sądu z powództwa cywilnego o odszkodowanie za zaniżenie przychodów sklepu i pomówienie dobrego imienia sprzedającego. Jak zobaczy pisemko z kancelarii to się zestracha a że samo zaorała się tekstem nie zwrócę bo nie ale mi nie pasuję dawaj mnie taniej bo tak to sąd na pewno przychylnie spojrzy na jawne januszowanie
Nie ma tego złego. Dzięki takim zagraniom allegro traci klientów. Tak, klientów. Sprzedający też są klientami. Dzisiaj mam 2x więcej zamówień z innych portali niż z allegro. Kupujących coraz więcej bo sprzedający przenoszą się na inne platformy. Zarabiam więcej bo prowizje niższe. Czyli dzięki polityce allegro zarabiam więcej ale nie na allegro 😁
W/g mnie sprawa powinna być bardzo prosta. Sprzedawca powinien przesłać do Allegro takiego e-maila, a Allegro powinno takiemu kupującemu zablokować konto.