Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki mam komunikat: Przesyłki nie zostały zamówione (1 z 1)
Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”.
Występują utrudnienia w dostępności usług firmy InPost.
To chwilowe, bywało już tak? Jestem nowy na allegro.
@LuckyFeel Cześć. Standardowo rozpocznij od czyszczenia plików Cookies i sprawdzenia sytuacji na innej przeglądarce.
Sprawdź również czy podczas konfiguracji Wysyłam z Allegro zaznaczyłeś opcję "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro".
Gdzie tego szukać czy mam zaznaczone?
@LuckyFeel W Ustawieniach narzędzia Wysyłam z Allegro: https://wysylam.allegro.pl/konto/przewoznicy/dodaj/inpost
Dziękuję. Teraz potrzebuję instrukcję konfiguracji umowy do API Shipx.
Strasznie trudno cokolwiek znaleźć żeby tu nie pytać...
@LuckyFeel W sprawie konfiguracji umowy do API ShipX powinieneś skontaktować się bezpośrednio z InPostem: https://inpost.pl/kontakt