anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Też macie problem z allegro InPost?

LuckyFeel
#7 Wielbiciel#

Taki mam komunikat: Przesyłki nie zostały zamówione (1 z 1)

Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”.

Występują utrudnienia w dostępności usług firmy InPost.

 

To chwilowe, bywało już tak? Jestem nowy na allegro.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LuckyFeel Cześć. Standardowo rozpocznij od czyszczenia plików Cookies i sprawdzenia sytuacji na innej przeglądarce. 

Sprawdź również czy podczas konfiguracji Wysyłam z Allegro zaznaczyłeś opcję "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro".

oznacz moderatorów

LuckyFeel
#7 Wielbiciel#

Gdzie tego szukać czy mam zaznaczone?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LuckyFeel W Ustawieniach narzędzia Wysyłam z Allegro: https://wysylam.allegro.pl/konto/przewoznicy/dodaj/inpost 

oznacz moderatorów

LuckyFeel
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Teraz potrzebuję instrukcję konfiguracji umowy do API Shipx.

Strasznie trudno cokolwiek znaleźć żeby tu nie pytać...

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LuckyFeel W sprawie konfiguracji umowy do API ShipX powinieneś skontaktować się bezpośrednio z InPostem: https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów