Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc. Ten sam kupujący, na te same dane ale za każdym razem jako nowy niezarejestrowany klient z nowym numerem kupuje ten sam towar ode mnie i za każdym razem nie wpłaca. Zamraża mi towar na co najmniej tydzień i prowizję. Dlaczego allegro nie interweniuje? Co prawda zwraca mi prowizję, ale po czasie regulaminowym, ja wystawiam towar i po kilku godzinach, znowu to samo.
Witam,
to jest wkurzające, ale trzeba przywyknąć, nie ma na to złotego środka, jest to zwyczajna ‚zabawa’ w zakupy, najcześciej to są dzieciaki albo osoby, które tak samo jak nie obierają pobraniowek, jak tak samo nie opłacają zamówień. Często jak dzwonimy i dopytujemy, iż nie odnotowaliśmy wpłaty, to zawsze są dziwne tłumaczenia, że ‚problem z internetem‚, ’strona banku nie działa’, ‚zaraz zrobię przelew ‚wlasnie go miałam robić’, gdzie dzwonimy po 2-3 dniach... dziwne.
zagryźć zęby, czekać regulaminowe 7 dni, zamówienie w statusach anulować, złożyć zwrot prowizji i sprzedaż toczy się dalej.
Pozdrawiam, Piotr
@_blue Niestety yo "uroki" Allegro. Piszk za każdym razem do nich raportując. Poza zwrotem prowizji niestety nie spodziewaj się niczego. Najprawdopodobniej otrzymasz odpowiedź : "to samo dotyczy innych" ( czytaj wiemy o tej patologii ale nic nie robimy), i tyle. Nie ma możliwości fizycznie zablokowania tego.
@_blue Ja mam takie coś od roku . Zawsze ta sama książka, zawsze paczkomat w Płocku, za każdym razem inne dane i telefon . Oczywiście jako niezarejestrowany. Zaczynam już podziwiać, że tak się komuś chce 🙂
@Kaliope_Brzeg Cichy wielbiciel 🙂
albo poprostu jesteś.. PIERWSZA Z BRZEGU 😂 🤣
.. a wystarczyłoby, żeby Allegro zablokowało MAC tego kogoś, bo IP można obejść, wtedy byłoby zdziwko 🙂 Można też iść z tym do (e)Sądu, sprawa by była załatwiona a rodzice dzieciaka przez 10 lat by nie spłacili, bo za każdym razem stawka by wzrastała 🙂
Niedawno miałem sytuacje gdzie kupujący zwyzywał mnie od najgorszych i "obiecał" że będzie dokonywał u mnie zakupów i od razu wystawiał negatywa tylko dlatego że grzecznie spytałem się go dlaczego wystawił takie oceny za transakcje... Sprawa został zgłoszona do allegro - odpowiedź że go zweryfikują. Oczywiście jestem naiwny że coś zrobią, chyba że się mylę.
trzeba było od razu go wrzucić do CL 🙂
Tak zrobiłem ale kupić może jako niezarejestrowany więc to walka z wiatrakami...
Może, ale jak narazie żaden z moich CzarnoListowców nid odważył się na taki krok 🙂 jako prywatny sprzedawca możesz poprostu mu towaru nie wysłać, zwracając wcześniej wpłatę. Firmy mają gorzej. Jako niezarejestrowany nie może ani ocenić ani założyć dyskusji. Ktoś twierdził, że tak nie można, jednak skoro dostaje taki zwrot to sądzić się z tobą nie będzie, bo i co mu to da? 🙂