Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
spotkałem się z klientem, który w "Pytaniu dla sprzedającego" opowiadał na każdą moją wiadomość, nawet na "Pozdrawiam" opowiadał ":)". Czy gdy pytanie (wiadomość) od klienta zawiera dwa znaki, czy nie odpisanie na emotkę psuje statystyki sprzedaży? Jeśli tak, to co należy odpisywać na emotkę? Odpowiedź emotką wydaje się być mało profesjonalna.
Możesz co uważasz np: dziękujemy za zakup i polecamy się na przyszłość itd.
@EleDuperele Najlepiej napisz kropkę przy powtarzającej się odpowiedzi nawet nie zauważy i nie potraktuje tego jako pytanie i nie będzie nic pisał a ty zachowasz statystykę na wysokim poziomie
@EleDuperele Jeżeli zadaje Ci nowe pytanie, musisz odpisać. Jeżeli jest to ten sam wątek, nie musisz odpisywać.
Potwierdzam i nie wszyscy o tym wiedzą. Do statystyk liczy się PIERWSZA odpowiedź na pytanie. Reszta już nie ma znaczenia. Niektórzy myślą, że każda więc zalatuje wręcz przesadą w tym wszystkim i sam miałem kilka wątków takich, że gdybym nie wytłumaczył to by konwersacja nie miała końca. Dziękuję, miłego dnia, tak owszem, raz jeszcze pozdrawiam, ah i oh... Po co jakaś kropka. Po co ten cyrk. Klient zadaje pytanie i do statystyk liczy się czas odpowiedzi na pytanie a nie na na kolejne pytania. Chodzi o reakcję sprzedawcy na mail klienta, że przyjęty, że nie pominęliśmy itp. TYLKO pierwsza odpowiedź się liczy do cyferek. Jak klient odpowie na naszą odpowiedź to i po miesiącu możemy odpowiedzieć ale wiadomo - trzymajmy się standardów. Skoro zależy nam na statystykach to wyrabiajmy je nawet wtedy gdy już odpowiedzi nie mają na nie wpływu. Po prostu warto pokazać klasę sprzedawcy. Mimo, że do statystyk się odpowiedzi nie wliczają to taki klient będzie doceniał szybkość odpowiedzi i z klienta potencjalnego stanie się kupującym.