Dzień dobry, od kilku dni zacząłem sprzedawać na allegro i już otrzymałem e mail że klienci oczekują lepszej obsługi?? Mianowicie jak sobie wszystko sprawdzam to tam gdzie jest Terminowe odpowiedzi na pytania klientów to mam -950/20 nie mam pojęcia skąd tyle, ile to tak naprawdę znaczy i czy mogę się jakoś odwołać. Zaznaczę że na allegro sprzedaje od kilku dni a jedyne zapytanie to była prośba o wycofanie oferty w licytacji. Zaznaczę że sprzedaje na normalnym allegro, czy to że nie odpowiadałem na pishing w wiadomościach allegro lokalnie ma coś z tym wspólnego? Proszę o pomoc
@RdkBad Oni tak to pokrętnie liczą, że nie ogarniesz. Gdybyś miał dużo pytań, a na jedno nie odpowiedział w terminie, byłoby to prawie niezauważalne w statystykach. Brak odpowiedzi na jedno, przy jednym zadanym to katastrofa. Jak u Ciebie. Odpowiadaj na wszystkie, nawet takie, które odpowiedzi nie wymagają.
@RdkBad musisz odpowiadać na wszystko nawet jak masz po zakupie wiadomość dla sprzedającego i coś tam wpiszą też odpisz na tego maila, na spam i inne cuda też trzeba odpowiadać, liczy się pierwsza odpowiedź, jakość jest liczona 30 dni wstecz więc z czasem minie 🙂