Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Z tego, co rozumiem, tzw. jakość sprzedaży ma lub ma mieć wpływ na pozycję sprzedawcy w serwsie i dostęp do dodatkowych narzędzi/oznaczeń. W takim razie jaki sens ma poniższa informacja?
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów: Brak danych 0/20
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.
Tym się nie przejmuj to że nikt ci "nie zawraca gitary" to źle o tobie nie świadczy .Na minusie nie jesteś bo "0" nie jest cyfrą ujemną i pokazuje tylko że nikt cię o nic nie pytał.
@mwmonety tak tylko jakby sie sie pojawiło choć jedno pytanie byłoby +90pkt a to juz spora różnica w jakości sprzedaży
@_Likos_ To nie jest problem wystarczy aby ktoś znajomy podesłał ci jakieś pytanko a ty na nie odpowiadasz i punktujesz do góry.
@mwmonety czyli łatanie "na lewo" bezsensownej dziury.
@mwmonety albo punkty albo blokade. Bo sie okaże że dwa lata temu znajmoy bedąc u Ciebie zalogował sie na swoje allegro. I będzie komunikat ze :"nasze analizy wykazały konta są powiązane" 🙂
Na minusie jestem, ponieważ wyjściowy i docelowy poziom to 1000 pkt., które należy zdobyć. Jeśli zdobywam w jakiejś kategorii 0/90, to jest to w praktyce minus 90 pkt.
@mdrogeria Tak ,może ktoś z moderatorów dokładnie wyjaśni jak zdobyć docelowe 1000 pkt. nie otrzymując żadnego pytania od klientów.
Aż zajrzałam co oferujesz. Masz fajny asortyment 😂
To Ty szczęśliwy sprzedawca jesteś, że nie zasypują Cię pytaniami i prośbami. Możesz spokojnie na urlop pojechać i spokojnie spać 😂
Kaliope_Brzeg @Totulo Przy tym asortymencie nie ma o co pytać , chyba ,że o zapach 😁 Zaczną się sypać pytania , znowu usunęli nr. telefonu do sprzedawcy 🤔
@Kaliope_Brzeg Dziękuję! Znając życie, to przy chwilowej nieobecności akurat trafią się problematyczne zamówienia. Miałem już tak na prywatnym koncie. Złościwość rzeczy martwych 😉
@Totulo, z tego, co widzę, masz najwyższą ocenę w jakości sprzedaży (super), więc absolutnie nie powinieneś postrzegać braku tych punktów jako kary. Wiadomości od klientów mogą pojawić się zawsze i wystarczy jedna, abyś miał przez 30 dni te punkty liczone.
Co do kolejnych wątków - wyjściowy i docelowy poziom to nie 1000 punktów. Tu znajdziesz informacje dotyczące progów punktowych. Aby być najlepszym wystarczy mieć ich 850. Jest to zasada, która została wprowadzona właśnie po to, aby dać szansę jak największej grupie sprzedających - ktoś może nie mieć punktów za jakąś miarę, a mimo to i tak być w grupie najlepszych.
mr_oma jednak musisz 🌞 przyznać , że nie jest to uczciwe w stosunku do sprzedawców dbających o najwyższy poziom opisu oferty .
Po mojemu powinno być tak :
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów: Brak danych 20/20
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów: Brak danych 70/70
@mr_oma Przepraszam i przykro mi, ale nie satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź. Jeśli nie otrzymuję jakichś punktów za sytuację, której nie jestem sprawcą, to niezależnie od tego, jakie są progi - jestem ukarany. Znaczy to między innymi, że mogę popełnić mniej błędów w innych aspektach niż ktoś, do kogo pisali Kupujący. Niby dlaczego w takim razie?
Przykładowo - mogę potknąć się z mniejszą ilością wysyłek w terminie tylko dlatego, że nie miałem okazji nikomu odpisać.
Jak widać na allegro dużo łatwiej jest komuś zabrać jakieś punkty lub przywileje niż je otrzymać i poprawić swój wizerunek.