anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

gsyART
#11 Animator#

Witam, wielu sprzedawców ma ustawione odpowiedzi typu "dziękujemy za kontakt odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe" i takie odpowiedzi otrzymuje się natychmiastowo, da się jakoś ustawić aby allegro coś takiego aby samo wysyłało jeśli nie to jak to zrobić?

 

obecnie mam:

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:79,17%

Część Twoich klientów nie dostaje odpowiedzi tak szybko, jak powinni. Dzięki efektywnej obsłudze możesz sprawić, że mimo problemów klienci nadal będą zadowoleni z zakupów u Ciebie. Postaraj się odpowiadać szybciej.
 
-160 / 20
Nieakceptowalny
88% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik.
 
nie zawsze mam możliwość odpisania, zazwyczaj zaglądam na allegro raz dziennie, a ta statystyka mnie dobija...:/
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

maxr01
#17 Koryfeusz#

Sprawa jest bardzo prosta.

Niestety, nie "rozwinę" bardziej tego wątku - kiedyś to zrobiłem i bana zarobiłem.

Jak nie wiesz o co chodzi, to domyśl się o co chodzi.

Na obecną chwilę masz 2 możliwości do wyboru:

- siedzisz na kompie przez 24h/dobę i odpowiadasz na wiadomości - to absurdalny wymóg, niemożliwy do spełnienia, żeby mieć max punktów z tego parametru, który jest potrzebny tylko i wyłącznie dla Allegro. Klienci i tak mogą być zadowoleni, lecz to Allegro nie jest zadowolone.

- możesz zapłacić i wykupić sobie opcję "automatycznego odpowiadacza" - nawet na Allegro są aukcje z tą usługą. Wtedy już nie masz tego problemu.

Klient otrzymał odpowiedź typu : "dziękujemy za kontakt odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe" - klient nie będzie z takiej odpowiedzi zadowolony - to odpowiedź z automatu, Allegro będzie zadowolone.

Teraz pytanie - komu są potrzebne te wszystkie punkty i statusy SS? Na pewno nie kupującym. Robię sporo zakupów na All, prywatnie i na firmę, przestałem już zwracać uwagę na to, czy sprzedawca ma status SS, czy ma 99,9% poleceń czy "tylko" 98%. To nie ma żadnego znaczenia. Tak samo parametr "wysyłka" 24h lub 3 dni. To też jest już nieaktualne.

Wręcz chciałbym wybierać w ofertach mniejszych firm, w ofertach "nie promowanych". Niestety nie ma takiej możliwości. Nie ma możliwości wyłączenia z wyszukiwań ofert firm wystawiających 2000 tys. aukcji w zwyż (nawet do 300 tys.). Zaśmiecają one tylko wyszukiwarkę, utrudniając zakupy.

"Część Twoich klientów nie dostaje odpowiedzi tak szybko, jak powinni. Dzięki efektywnej obsłudze możesz sprawić, że mimo problemów klienci nadal będą zadowoleni z zakupów u Ciebie. Postaraj się odpowiadać szybciej." - żeby zadowolić serwis Allegro (nie myl z zadowoleniem kupujących) - musisz wykupić opcję "automatycznego odpowiadacza".

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów