Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar sprzedany 9 lis 2022, 21:26, płatność anulowana 9 lis 2022, 21:33, Klientka twierdzi, że jej za pierwszym razem nie udało się dokończyć transakcji, więc spróbowała ponownie i udało się. Jak ponownie kupiła skoro wystawiam po 1 sztuce, bo się nieco różnią "patyną czasu" (metki, obtarcia)? Dlaczego u siebie widzę jedynie PŁATNOŚĆ ANULOWANA?
zam. 06a3dc90-606c-11ed-b454-ad149f6f0113
@NajlepszyComPL, czy możesz poprosić kupującą o potwierdzenie płatności za to zamówienie? Ja również widzę, że płatność została anulowana.
Poprosiłem, by przesłała na Allegro-we centrum wiadomości, wtedy od razu i Wy zobaczycie. (wcześniej tam do Klientki pisałem, odpisała rano już SMS-em)
@NajlepszyComPL, abym mogła Ci pomóc, zamieść, proszę, to potwierdzenie w tym wątku na Gadane lub wyślij je na spolecznosc@allegro.pl 🙂
Minęła doba, zero reakcji Klientki, ani na SMS-y, ani na Allegro-we centrum wiadomości, mimo logowania się dziś o 10:01. SMS-y z innego nr niż podany do kontaktu (tamten nie odbierał rozmów i SMS-a). Towar za 500zł w zawieszeniu już tydzień, kilkadziesiąt osób dodało do obserwowanych, chcę po kolei wystawiać następne -wystawiam po 1 sztuce, bo się nieco różnią "patyną czasu" (metki, obtarcia).
P.S. Następny zakup (innego Klienta) "wisi" już ponad 4 godziny: PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA 0,00 zł z 299,97 zł (16 lis 2022, 12:04)
Co się dzieje?
@NajlepszyComPL Rozumiem, skontaktujemy się z kupującą w tej sprawie.
Czyli jeszcze nie ponawiać sprzedaży tego produktu? Poczekam do rana, choć finanse wołają 😉
P.S. Wspomniana płatność z 12:04 nadal "wisi" w Allegro, Klientka twierdzi, że płaciła za kilka zakupów u różnych sprzedawców i przyszło jej, że płatność wykonana.
Po tygodniu i 10 minutach kupione i OPŁACONE. Jak te Wasze systemy działają?
Jak to się udało, co na przyszłość doradzać Klientom w takiej sytuacji i czy to była wina Klientki, czy "system" nie zadziałał należycie. Trochę dziwne były tłumaczenia Klientki, ale może to wynikało z nielogicznego działania "systemu" Allegro'wego? Zresztą Klientka nie musi się znać, wystarczy, że "system" będzie intuicyjny, a to jej niereagowanie mogło wynikać z "zaganiania" i mnóstwa innych obowiązków, gdzie zakup klocków jest na dalszym miejscu, zwłaszcza, gdy rodzi problemy. Proszę uprzejmie o opisanie co było przyczyną.
P.S. Wspomniana płatność z 12:04 nadal "wisi" w Allegro (PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA), a jest już 23:04, czyli 11 godzin czekamy.
@NajlepszyComPL To nie wina systemu, płatności internetowe nie księgują się tygodniami. Jeśli chodzi o poprzedni przelew: jeden został anulowany, drugi został błędnie zlecony (dlatego widzisz status "płatność rozpoczęta").
Ostatnia płatność zaksięgowała się poprawnie, ponieważ Klientka zleciła wczoraj nowy przelew. Jeśli chcesz poznać przyczynę, skontaktuj się z Klientką lub poproś, aby wyjaśniła to ze swoim bankiem.
Odpisałem Pani na ten post. Po półminucie edytowałem i zniknęło, ponowiłem wpis, pokazało, że uznano to za spam, więc jeszcze raz i pojawiło się. Teraz odświeżyłem, licząc, że jest odpowiedź na "P.S. Wspomniana płatność z 12:04 nadal "wisi" w Allegro, Klientka twierdzi, że płaciła za kilka zakupów u różnych sprzedawców i przyszło jej, że płatność wykonana." i mój post zniknął 😞
Odnalazłem to co zniknęło, wkleiłem text, opublikowałem jako odpowiedź Pani, pojawiło się, a teraz, po półgodzinie nie ma go! O co chodzi?
Odnalazłem:
Napisała, iż miała, że zapłaciła, potem, że jest w pakowaniu, więc czekała. Po mojej wiadomości (wcześniej były kłopoty z komunikacją, jak już pisałem) sprawdziła, w e-mailu miała, że zapłacone, a w banku "nie pobranie"(?), więc wczoraj ponowiła. Zasugerowałem sprawdzić, czy przypadkiem nie zamówiła chińskiej podróbki, bo jedynie takie występują oprócz mojego oryginału. Zauważyłem, że przez ten tydzień 2 z 4 ofert tych podróbek już zniknęły, więc jeszcze w nocy, po dokończeniu tej transakcji wrzuciłem nast. egzemplarz z poglądowymi zdjęciami sprzedanego i szczegółowym opisem różnic.
P.S. Wspomniana płatność z 12:04 nadal "wisi" w Allegro już prawie dobę, Klientka twierdzi, że płaciła za kilka zakupów u różnych sprzedawców i przyszło jej, że płatność wykonana. Czy to możecie sprawdzić?
Zam. 574289d2-659e-11ed-a20c-b9abd75b1b16
@NajlepszyComPL przepraszam za trudności w komunikacji z nami. Sprawdziłam tę płatność i została ona anulowana 17 listopada o godzinie 21:46. Natomiast płatność nr 3d7fc51d-66b9-11ed-aa46-a10a4dee4980 w tym samym zamówieniu się powiodła, więc zamówienie jest opłacone.