anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

towar wrócił do mnie na reklamację w tragicznym stanie

IW0NEX
#9 Pomysłodawca

Klient zareklamował parasol, bo ugięła się podstawa. Uznałam reklamację, zamówiłam podjazd kuriera do niego, poprosiłam klienta o zapakowanie parasola i przekazanie kurierowi.
Paczka dzisiaj do mnie dotarła, a właściwie nie można nazwać tego paczką.. bo kurier przyniósł mi parasol zawinięty dwa razy na środku przezroczystą folią.. cały obdrapany, podziurawiony, brudny, z popękanymi plastikami i pogiętym metalem, które wystawały po prostu w nic nie zapakowane na wierzchu...
Kurierzy jacy są, to są, ale logiczne, że to nie wina kuriera, bo jak miał zadbać o ten parasol w transporcie, skoro nie był on w nic zapakowany i niemalże wcale nie zabezpieczony..
Klient rzuca się, żeby oddać mu pieniądze, bo to ja zamawiałam kuriera i to wina kuriera jak parasol wygląda. Obecnie nawet nie jestem w stanie przeprowadzić reklamacji, bo parasol nadaje się do kosza tak na prawdę, nie z mojej winy.. Klient rzuca się o zwrot pieniędzy i straszy uokikami... allegro w dyskusji opowiedziało się po stronie klienta, bo niby uznałam reklamację.. ale uznałam reklamację ugiętej podstawy.. a nie dziur, spękań i tragicznego stanu parasola...

Błagam, pomóżcie co robić, zwłaszcza, że allegro (możliwe, że allegrowy bot w dyskusji)
 jest przeciwko mnie...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

1 kupujący ma za zadanie porządnie spakować

2 kurier ma nie odbierać paczki jak mu kupujący taki chłam chce wydać do transportu 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Sprzedaż jako firma czy osoba prywatna?

oznacz moderatorów

IW0NEX
#9 Pomysłodawca

firma

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

Jak reklamacja uznana to nie pozostaje Ci nic innego jak oddać pieniądze. I masz nauczkę na przyszłość - decyzję reklamacyjną wydaje się PO otrzymaniu produktu. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@IW0NEX mogłeś kontynuować w tamtym wątku.

A nie można było odesłać samej podstawy tylko cały parasol?

Na uszkodzenia złóż reklamacje do przewoźnika. 

W jaki sposób uznales reklamacje wymianę samej podstawy czy całego parasola?

oznacz moderatorów

IW0NEX
#9 Pomysłodawca

A sory za otwarcie nowego wątku, następnym razem będę pamiętać, by kontynuować w tamtym.

W planach była naprawa lub zwrot pieniędzy, nie mam już na stanie tego modelu. Obecnie nie da się go naprawić, więc pozostaje tylko zwrot kasy.. tyle, że to nie moja wina, a klienta, który nijak nie zabezpieczył produktu, odsyłając go do mnie ;/

oznacz moderatorów