anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

Hipek_G.I.Joe
#1 Nowicjusz#

Witam,

Poddaję się. Przeszukałem już chyba wszystko i nadal nie mam pojęcia czemu na stronie Managera Paczek Inpost widnieje ten komunikat.

"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

W Powiązanych Aplikacjach na koncie Allegro jest informacja, że konta są powiązane...

I bądź tu mądry... Czy może mam poczekać aż się coś zaktualizuje? Kilkukrotnie anulowałem powiązanie i nawiązywałem ponownie... bawię się tym od ponad godziny...

A zamawiający czeka na przesyłkę... z Akcji WOŚP.

Z góry dzięki za pomoc!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Hipek_G.I.Joe! Spróbuj proszę jeszcze raz usunąć powiązanie i zrobić to ponownie, ale teraz na początku wyłącz blokadę wyskakujących okienek (pop-up).
Tutaj w razie potrzeby szczegółowa instrukcja.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hipek_G.I.Joe
#1 Nowicjusz#

Cześć @la_nika Dzięki za szybką odpowiedź! Instrukcję sprawdzałem, ale nie bardzo mi pomogła- właściwie zarówno strona Allegro, jak i Managera Paczek Inpost zmieniły swój wygląd od czasu kiedy powstała instrukcja i musiałem się trochę naszukać 😉 Ale mniejsza o to. Mimo wszystko, gdzieś odnalazłem informację by wprowadzić adres e-mail transakcji (aukcji) Allegro i kiedy ją wprowadziłem we właściwym oknie, udało się "przebrnąć" raz jeszcze przez okna prośby o powiązanie. Reasumując- udało się! Ale Client Experience średni... 😉

 

Pozdrawiam,

Szymon

oznacz moderatorów