Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Poddaję się. Przeszukałem już chyba wszystko i nadal nie mam pojęcia czemu na stronie Managera Paczek Inpost widnieje ten komunikat.
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "
W Powiązanych Aplikacjach na koncie Allegro jest informacja, że konta są powiązane...
I bądź tu mądry... Czy może mam poczekać aż się coś zaktualizuje? Kilkukrotnie anulowałem powiązanie i nawiązywałem ponownie... bawię się tym od ponad godziny...
A zamawiający czeka na przesyłkę... z Akcji WOŚP.
Z góry dzięki za pomoc!
Cześć @Hipek_G.I.Joe! Spróbuj proszę jeszcze raz usunąć powiązanie i zrobić to ponownie, ale teraz na początku wyłącz blokadę wyskakujących okienek (pop-up).
Tutaj w razie potrzeby szczegółowa instrukcja.
Cześć @la_nika Dzięki za szybką odpowiedź! Instrukcję sprawdzałem, ale nie bardzo mi pomogła- właściwie zarówno strona Allegro, jak i Managera Paczek Inpost zmieniły swój wygląd od czasu kiedy powstała instrukcja i musiałem się trochę naszukać 😉 Ale mniejsza o to. Mimo wszystko, gdzieś odnalazłem informację by wprowadzić adres e-mail transakcji (aukcji) Allegro i kiedy ją wprowadziłem we właściwym oknie, udało się "przebrnąć" raz jeszcze przez okna prośby o powiązanie. Reasumując- udało się! Ale Client Experience średni... 😉
Pozdrawiam,
Szymon