anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uciążliwy klient pobraniowy

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Cześć.
Mam dwóch uciążliwych klientów pobraniowych, którzy nie odbierają swoich paczek.

Jak uda mi się wyłapać zamówienie to paczka nie zostaje nadana, ale wtedy spadają nam notowania, bo paczka fizycznie nie wychodzi i mamy obniżone wskaźniki np szybkości wysyłki.

Ale te osoby zakładają nowe konta i wciąż zamawiają z nowych kont.

Zamawiają też u moich znajomych , którzy mają ten sam asortyment i u nich również sytuacja się powtarza.

Jak wyeliminować delikwenta , by ukrócić mu zamawianie?

Kiedyś można było wpisać kogoś na listę nieaktywnych kupujących i  był spokój.

Jeśli są to również zakupy na fakturę to co z tym fantem.

Nie mam obowiązku zwrotu od firm a tutaj są wysokie faktury i ciągłe anulowanie.

Czy można sobie z tym jakoś poradzić?

Wezwanie do zapłaty?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kostas11
#21 Demiurg#

@PawelekAvon podaj zgłoś loginy Allegro, weryfikują to i wyciągają konsekwencje 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Zgłosić poprzez kontakt z Allegro?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@PawelekAvon tak napisz przez allegro kontakt, fakt że mam mało nieodebranych ale zawsze zgłaszam, po zweryfikowaniu odpisują czy klient jest podejrzany czy może to przypadek 🙂

A do tych co nie odbierają a wiesz że konkurencja, opisz dokładnie sytuację, podaj co masz dostaną ostrzeżenie, możesz się też pobawić w sąd, wyślij przedsądowe wezwanie do pokrycia strat z fakturą potem do esądu i komornik 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Dzięki, właśnie też o tym myślałam. Najchętniej bym te osoby w jakiś sposób zablokowała. Ale wiesz jak masz dużo paczek to nie jesteś w stanie na każde nazwisko patrzeć 😞

oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Najlepsze jest to że ta osoby same są sprzedawcami tego samego produktu na Allegro.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Dobra rada - wyłączyć możliwość zamówień za pobraniem - mniej problemów i stresu.

oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Tak byłoby najprościej. Ale mamy również rzeszę klientów którzy paczki odbierają .🤔

oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Pisałam właśnie na czacie z pracownikiem. Mogę wyłącznie anulować to zamówienie.

Żadne konsekwencje nie są wyciągane.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

a kasa za przesyłkę 🙂 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio jaką przesyłkę, przecież to pobranie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

nie doprecyzowałem, co z takim klientem co zamawia za pobraniem ty wysyłasz on nie odbiera to jesteś w plecy przesyłkę 🙂 bo jak dobrze kojarzę allegro tego nie zwraca

oznacz moderatorów

PawelekAvon
#7 Wielbiciel#

Tak, nie zwraca , a Ty płacisz w dwie strony. Bo za zwrot jeszcze więcej 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio tak jesteś w plecy jak smart to 4,99 zł + dopłatę do smarta + powrót koło 15 zł, a jak płatne to koszt wysłania + prowizja od wysyłki + koszt powrotu 😞 czyli średni 20 - 30 zł w plecy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

prowizje to muszą zwrócić 🙂 i jeśli nie ma możliwości jak kiedyś wrzucenie takiego klienta do czarnej listy to jaki jest sens tego

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Mieliśmy krótkoterminową falę ataków w podobny sposób. Zamawiane paczki ciężki i towary o naprawdę sporych wartościach. Wyłączenie pobrań na jakiś czas załatwiło sprawę.

- adresy były fikcyjne

- numery telefonów zmyślone

- po interwencji Allegro konta poblokowało, ale mimo blokady negatywy poszły. Usunięte uff..

- prowizję oddało

- firmy kurierskie jeszcze do 3 miesięcy dopłaty przysyłają od 20 do 40 zł za paczkę.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów