Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa system naliczania ujemnych punktów za nieterminową wysyłkę? Dostałam -270 punktów za nieterminową wysyłkę z hurtowni. Jest to dla mnie jasne i przyjmuje to na klatę. Następnie dostałam -138 punktów za to, że allegro ustawiło termin dostawy na dzień później niż termin wysyłki. wysyłkę zrobiłam w dniu zamówienia. Wg allegro powinna dojść następnego dnia, ale nie doszła i tak jakby dostałam ujemne punkty niezależne ode mnie, bo szybciej wysłać nawet się nie dało. Dodatkowo od kilku dni dostaję po -66 punktów za nieterminową wysyłkę, gdzie paczki są wysłane w terminie a termin dostawy jest do jutra. Jak to możliwe? Wspomnę, że jestem nowym sprzedawcą i bardzo zależy mi na punktach. Dzień w dzień wysyłam automatycznie paczki po zamówieniu, żeby dostać dodatnie punkty a otrzymuję ujemne 😞
Te ujemne punkty wiszą przez 30 dni. Im więcej terminowych wysyłek będziesz mieć w tym czasie, tym bardziej będzie rosnąc punktacja.
@olsilo_sklep zobacz tutaj jak przyznajemy punktyw każdej z miar.
Nie otrzymujesz codziennie -66 punktów tylko taki jest obecny bilans Twojej punktacji. Masz obecnie -66 punktów tej mierze.
A jeżeli mam napisane, że mam o 6 pkt mniej niż wczoraj to oznacza, że dostałam ujemne punkty?
@olsilo_sklep niekoniecznie. To znaczy, że wczoraj miałaś o 6 pkt więcej (mogło być tak, że minęło 30 dni od przyznania jakiś punktów, a dzisiaj już się nie liczą). O 6 pkt więcej miałaś w mierze Szybka wysyłka, a tam nie przyznajemy ujemnych punktów.
Rozumiem. Dziękuję
Musisz nadawać przesyłki zgodnie z deklaracją. Nadać oznacza dzień w którym kurier odebrał paczkę do dalszego transportu.
Deklarację czasu wysyłki ustawisz dla ofert indywidualnie lub grupowo.
Jeśli masz deklarację 24h i ustawioną godzinę graniczną, należy jej pilnować - wszystkie zamówienia sprzed godziny granicznej musi zabrać kurier w danym dniu.
Nie ustawiaj wysyłki natychmiast.