Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nr zamówienia ee8b5110-7a0b-11ed-941a-d1c4d2afba50
@5it_store prawidłowy kod pocztowy dla tego obszaru to 81-225. Zmień go proszę i powinieneś móc nadać przesyłkę bez problemu.
OK, zadziałało. Nie jest to jednak prawidłowy kod.
Proszę o sprawdzenie przesyłki.
Klient twierdzi, że nie otrzymał przesyłki, a status w UPS jest, że dostarczono
Jak kupujący składa Ci taką reklamację to Ty musisz się do tego odnieś, masz dowody i pewność że odebrał to odrzuć>nie masz wyślij towar.
Gdzie mam wysłać, jak jest problem z kodem pocztowym?? Przeczytaj cały wątek
@5it_store Każdorazowo poprawność kodu pocztowego możesz sprawdzić samodzielnie na stronie Poczty Polskiej: https://kody.poczta-polska.pl/. Poza tym problem nie tkwi w kodzie pocztowym. Paczka według statusu UPS została dostarczona. Widzę, że odbiorcą jest Zespół Szkół. Być może kurier zostawił paczkę w innym miejscu niż w sekretariacie?
Jeśli nie, to nie pozostaje nic innego, jak złożenie reklamacji. Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do nas tutaj.
Woźny odebrał!🤔
@5it_store Jeśli status różni się od sytuacji faktycznej, to skontaktuj się bezpośrednio z UPS. Jeśli sprawa się nie wyjaśni, to złóż reklamację.
Sądziłem, że Allegro jest stroną i nie w naszej kompetencji jest załatwiać takie sprawy.
Tymbardziej, że taką poradę otrzymaliśmy od Was...