Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam już jako sprzedawca aktywną usługę Allegro Smart. Ostatnio klientka zamówiła u mnie spodnie i mimo, że przy zamówieniu widniała ta usługa i klientka nie płaciła za dostawę to podczas importowania przesyłki do Inpostu pojawiła mi się kwota do zapłaty 8,99
@spodniedamskie Zapłaciła przez Allegro Finanse, czy zwykłym przelewem?
Przez Allegro Finanse, ale kwota była wyższa niż ustawiona przeze mnie do darmowej wysyłki, czy to może być powodem, że Smart w takiej sytuacji nie działa?
Przy płatności szybkim przelewem przez AF kwota nie mogła być wyższa, niż to wynika z aukcji.
@spodniedamskie Ale kwota wyższa pokazała się w managerze Inpostu?
Normalnie powinno być tak, klient kupuje w Smart i dostawa wynosi wtedy 0 zł . Czyli nie płaci ani klient ani Ty. Następnie importujesz zamówienie do Managera Inpostu i jeśli zrobisz to poprawnie generujesz zupełnie darmową etykietę.
@spodniedamskie Tak oglądam Twoje cenniki i masz jeszcze paczkomat Inpostu
@spodniedamskie Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
@Kaliope_Brzeg Jasne, sprawdzimy i postaramy się pomóc rozwiązać tę zagadkę.
Z darmową dostawą chodzi mi o to, że mam ustawioną darmową dostawę do klienta, który zamawia za ponad 150 zł. to zamówienie o którym mówię było powyżej tej kwoty, jednak przy zamówieniu widniała ikona SMART i wydaje mi się, że w związku z tym ja również nie powinienem płacić za tą przesyłkę. Podaje nr zamówienia 6dd1d9c3-53fe-11eb-ac93-d92e06ef6480.
Dzięki
Grzegorz
@spodniedamskie To trzeba było tak od razu pisać. W takiej sytuacji system bierze pod uwagę Twoją darmową dostawę od 150 zł i Smart nie działa. Płacisz za wysyłkę.
OK. Rozumiem, dzięki za pomoc.
Grzegorz
@spodniedamskie Korzystasz z przesyłek Smart to usuń darmową dostawę z cenników. Inaczej nieustannie będziesz dopłacał do przesyłek a to bez sensu.