anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usługa Smart

spodniedamskie
#7 Wielbiciel#

Mam już jako sprzedawca aktywną usługę Allegro Smart. Ostatnio klientka zamówiła u mnie spodnie i mimo, że przy zamówieniu widniała ta usługa i klientka nie płaciła za dostawę to podczas importowania przesyłki do Inpostu pojawiła mi się kwota do zapłaty 8,99     

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@spodniedamskie Zapłaciła przez Allegro Finanse, czy zwykłym przelewem?

oznacz moderatorów

spodniedamskie
#7 Wielbiciel#

Przez Allegro Finanse, ale kwota była wyższa niż ustawiona przeze mnie do darmowej wysyłki, czy to może być powodem, że Smart w takiej sytuacji nie działa?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Przy płatności szybkim przelewem przez AF kwota nie mogła być wyższa, niż to wynika z aukcji.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@spodniedamskie  Ale kwota wyższa pokazała się w managerze Inpostu?

Normalnie powinno być tak, klient kupuje w Smart i dostawa wynosi wtedy 0 zł . Czyli nie płaci ani klient ani Ty. Następnie importujesz zamówienie do Managera Inpostu i jeśli zrobisz to poprawnie generujesz zupełnie darmową etykietę. 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@spodniedamskie   Tak oglądam Twoje cenniki i masz jeszcze paczkomat Inpostu

Paczkomat InPost
12,49 zł
Może klient wcale nie kupił w smarcie tylko wybrał właśnie tę dostawę, droższą ?
Edit:
Albo korzystasz z jakiegoś pośrednika np Furgonetki i adresy nie są przekazywane poprawnie?
@_HolaOla_ @mr_oma   możecie to obejrzeć w czym rzecz ? 😊
_____________
Kama
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@spodniedamskie Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

@Kaliope_Brzeg Jasne, sprawdzimy i postaramy się pomóc rozwiązać tę zagadkę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

spodniedamskie
#7 Wielbiciel#

Z darmową dostawą chodzi mi o to, że mam ustawioną  darmową dostawę do klienta, który zamawia za ponad 150 zł. to zamówienie o którym mówię było powyżej tej kwoty, jednak przy zamówieniu widniała ikona SMART i wydaje mi się, że w związku z tym ja również nie powinienem płacić za tą przesyłkę. Podaje nr zamówienia 6dd1d9c3-53fe-11eb-ac93-d92e06ef6480.

Dzięki

Grzegorz 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@spodniedamskie To trzeba było tak od razu pisać. W takiej sytuacji system bierze pod uwagę Twoją darmową dostawę od 150 zł i Smart nie działa. Płacisz za wysyłkę.

oznacz moderatorów

spodniedamskie
#7 Wielbiciel#

OK. Rozumiem, dzięki za pomoc.

Grzegorz

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@spodniedamskie  Korzystasz z przesyłek Smart to usuń darmową dostawę z cenników. Inaczej nieustannie będziesz dopłacał do przesyłek a to bez sensu.

_____________
Kama
oznacz moderatorów