Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam problem nie mogę ustawić ustawienia wypłat. Wszystko podałam, czekałam 5 dni , pisałam do suportu Allegro (brak jakiejkolwiek odpowiedzi) i dalej nic ??? Ktoś może mi pomóc ? Po prostu nie wiem co zrobiłam źle ? ( Stauts : w trakcie weryfikacji)
@KnightsTemplar przelew wykonany ? dane są identyczne konta allegro i bankowe ? dane uzupełnione lub wysłany skan dowodu ?
Pisz do operatorów płatności a nie allegro 😄
Zależy które aktywujesz ?
https://www.przelewy24.pl/pomoc
https://poland.payu.com/kontakt/
@KnightsTemplar problem polega na tym, że przelew weryfikacyjny wykonałaś do operatora Przelewy24, a środki są na saldzie operatora PayU.
Dlatego wejdź proszę tutaj i w części operatora PayU kliknij proszę "przejdź do banku" wykonaj przelew weryfikacyjny. Jeśli dane właściciela konta Allegro i konta w banku będą identyczne, a przelew będzie wykonany z konta podanego w tym formularzu, konto do wypłat będzie aktywowane. Taka weryfikacja może zając maksymalnie 3 dni robocze.
Nie wiem czy w tym supporcie Allegro ktoś czerpie z tego wszystkiego jakąś radość robienia na złość lub wasz system jest porostu taki zły? Nic się nie zmienia :
Ustawienia wypłat : Przelewy 24 - w trakcie weryfikacji
PayU- w trakcie weryfikacji
Nie wiem dlaczego podane jest od 3-5 dni, to wisi już od 12 Lutego - wszystkie dane są takie same na koncie Allegro jak i na koncie bankowym . Nie chce mi sie ... Jest jakaś inna forma wypłaty tej kwoty j i zlikwidowania konta na ALLEGRO ? Chce zlikwidować konto bo nie podoba mi się poziom serwisu : dyskusje nie są rozstrzygane a prosta funkcja dodania konta bankowego to wielki problem.
Inna tak, ale pod warunkiem że do 800zł !
A zapomniałam dodać, ustawienia wpłat na Ebuyu zajmuje ok 3-4 minuty ciekawe dlaczego ? Na allegro niestety jesteś terrorystą wiec nie ma takiej możliwości i na pewno nie zgadzają się dane konta allegro i bankowe ponieważ są takie same !
Nie wiem, zawsze były z tym mniejsze albo większe problemy, kontaktowałaś się z operatorem płatności?
@KnightsTemplar czy możesz przesłać potwierdzenie przelewu do operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl?