Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy Allegro na moją prośbę może usunąć negatywna opinie wystawiona od kupującego? Kupujący zgłosił zwrot 24.08 towar nadal 07.09. Według konsultanta allegro towar został nadany po możliwym terminie zwrotu . Dlatego odmówiłam przyjęcia zwrotu . Po czym dostałam negatywny komentarz z grożeniem zgłoszenia sprawy na policji. Proszę o radę . Z góry dziękuję za pomoc
@Client:44372056 nie , ocenę może usunąć klient , allegro tylko w szczegolnych przypadkach .
Allegro usuwa tylko jak ewidentnie komentarz lamie regulamin . Możesz spróbować się z nim dogadać lub też mu zasugerować że zgłosisz go do organów ścigania za bezpodstawne psucie wizerunku o ile masz na to dobre podstawy.
@Client:44372056 Zakup konsumencki? Jeśli odstąpienie było wykonane w terminie to nie mogłeś odmówić przyjęcia tego zwrotu.
Co do negatywa - zostaje Ci dogadać się z kupującym, allegro nic nie zrobi.
@komis-bell: co z odesłaniem po terminie? W końcu Ustawa to precyzuje prawda?
@Client:104371448 Ustawa precyzuje, że po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy uznaje się ją za niebyłą a prawo własności do towaru wraca do sprzedającego.
Kupujący powinien towar odesłać w ciągu 14 dni ale nie ma żadnego przepisu który mówi, że przekroczenie tego terminu unieważnia odstąpienie.
Zgodnie z prawem towar należy do sprzedającego i nic już tego nie zmieni.
Teoretycznie sprzedający może odmówić fizycznego przyjęcia tego towaru (jego własność i może z nim robić co chce) ale nie zmienia to faktu, że musi oddać pieniądze kupującemu.
W przypadku rażącego naruszenia terminów sprzedający może obciążyć kupującego opłatą za bezumowne korzystanie z rzeczy.
@Client:44372056 co precyzuje , precyzuje czas w jakim zwrot przyjąć MUSISZ , ale nic na przeszkodzie nie stoi , aby przyjąć po terminie , o 1 dzień korona by Ci z głowy nie spadła , pozostaje Ci teraz gapić się na negatywa przez okrągły rok .
@Client:44372056: a Ty zamiast pojsc klientowi na rękę lecisz sobie w kulki. Nieładnie.