anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie opakowania w paczkomacie

Idź do rozwiązania
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

Cześć, klientka kupiła lalkę markową, twierdzi, ze opakowanie zostało uszkodzone podczas wyjmowania ze skrytki. Zdjęć nie otrzymałam. Zgłosiła do Inpostu, nagadali jej, że to moja wina, bo kupiłam za małą skrytkę. Skrytka miała spory zapas, wymiary opakowania sporo mniejsze niż maksymalne tego gabarytu. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Towar jest cały, Pani twierdzi, ze cyt." w przypadku tej lalki opakowanie ma znaczenie" i wiesza na mnie psy. Szczerze mówiąc czuję, że mam do czynienia ze zwykłą naciągaczką. Mojej winy nie widzę  na żadnym etapie. Jak praktykujecie w takich sytuacjach, bo to moja pierwsza taka sytuacja. Pomóżcie proszę, bo przez takich okropnych ludzi odechciewa mi się jakiejkolwiek aktywności zawodowej:( 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
mdrogeria
#21 Demiurg#

GoodVibes_handel Ty odpowiadasz za dostarczenie klientowi towaru zgodnego z opisem w ofercie , a klientki nie interesują Towje porachunki z przewoźnikiem w końcu zapłaciła ile chciałeś . Dogaduj się z klientką i to szybciutko - rabat ,albo wymiana zanim zaloży Ci dyskusję i wystąpi do POK o odszkodowanie , a nawiasem o odpowiedniej ocenie również penie nie zapomni .

oznacz moderatorów
MrMarco
#13 Ambasador#

Dostarczyła. Klientka sama uszkodziła podczas wyciągania z paczkomatu, zapewne trafiła na jedną z tych magicznych skrytek, gdzie w "suficie skrytki" jest element mocujący, przez co skrytka nie trzyma wymiarów.

Nie wiemy też w jaki sposób paczka została uszkodzona podczas wyciągania? Była wepchnięta na siłę? Upadła? Rozerwała się o śrubkę (czy co to tam jest ) na górze?

Poza tym opakowanie samo w sobie nie jest towarem (można przecież zwrócić towar bez opakowania i należy się 100% zwrotu).

Negatywa i tak dostaniesz, bo już klientka zdenerwowana. Możesz próbować ją ułagodzić tracąc na tym i wysyłając nowy towar. Klientka może też zwrócić lalkę bez podania przyczyny i musisz jej wtedy oddać całość kosztów (bo opakowanie jest nieistotne zgodnie z prawem :P)

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

MrMarco tak , opakowanie nie jest towarem , niemniej dla klientki pewnie jest istotne / mikołajki / 

Można zakładać ,że - bez opakowanie by nie kupiła u GoodVibes_handel  tylko szukała innej oferty .

oznacz moderatorów
MrMarco
#13 Ambasador#

@mdrogeria Owszem, zgodzę się, chodzi mi o to, że opakowanie uszkodziła sama klientka podczas wyjmowania ze skrytki, do czego się przyznaje. Dało się rzecz włożyć do paczkomatu bez uszczerbku a nie dało się wyjąć?

Ja bym w tym przypadku zażądał zdjęć uszkodzenia jeśli to reklamacja. W przypadku niedostarczenia foto - reklamację bym odrzucił.

Klientka może też zwrócić towar w ciągu 14 dni i uszkodzone opakowanie nie zwalnia sprzedającego z obowiązku zwrotu całej kwoty

oznacz moderatorów
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

Poprosiłam o zdjęcia i przedstawienie roszczeń, na pewno nie odda, bo kupiła tak tanio, że nigdzie takiej ceny za Rainbow High nie ostanie..

oznacz moderatorów
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

akurat na urodziny:) a dziecko na pewno najbardziej opakowaniem się zajmie..chyba, ze to dla kota kupione:)

oznacz moderatorów
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

Własnie tez się nad tym poważnie zastanawiam, bo paczka została dostarczona do paczkomatu. Sama napisała cyt: była włożona tak, ze nie dało się wyjąć bez uszkodzenia..Oczywiście wiem, ze zapewne będę musiała zupełnie niesłusznie jej zadośćuczynić, a ona nawet nie raczy podziękować, ale powiem szczerze, ze mam trochę po dziurki tego, ze za ewidentny błąd klientki mają płacić sprzedawcy. Na pewno nowego towaru jej za to nie wyślę, choćby miała mi mandat nawet wlepić, zastanawiam się nad obniżką (kupiła już po obniżce w akcji MEGA RABATY czyli 15% taniej), maksymalnie 10%..co myślicie?

oznacz moderatorów
MrMarco
#13 Ambasador#

Skoro miało wymiar do danej skrytki i to z zapasem, to nie bardzo chce mi się wierzyć w słowa tej klientki

Zniżka jest zawsze dobra 😛 Zaproponuj klientce i zobaczysz jak się ustosunkuje

oznacz moderatorów
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

Póki co zapytałam o co w ogóle wnioskuje, bo poza chamskimi odzywkami nie ma żadnych konkretów, dodatkowo, co ciekawe zgłosiła to do mnie 11.11, odpowiedziałam następnego dnia i dalej do dziś echo..minęło już więc 9 dni i nagły zryw energii;)

oznacz moderatorów
MrMarco
#13 Ambasador#

@GoodVibes_handel  Klienci potrafią być różni 😉 Nie przejmuj się, bądź profesjonalna i licz się z tym, że stracisz na tej transakcji, bo to zakup na Allegro i nie ma za bardzo jak się obronić przed pomówieniem w postaci "subiektywnej" opinii

oznacz moderatorów
GoodVibes_handel
#8 Zapaleniec#

Tak wiem, kurczę muszę moją skazę idealistki schować do kieszeni, tak bardzo wierzyłam w uczciwość i lojalność klientów..pierwszy miesiąc na Alle pomógł mi szybko wyjść z tych butów;)

Dziękuję wszystkim za cenne podpowiedzi, z każdej biorę coś dla siebie:)

oznacz moderatorów
MrMarco
#13 Ambasador#

@GoodVibes_handelDużo wytrwałości i cierpliwości 😉 Przyda się

oznacz moderatorów
RED
#18 Luminarz#

lepiej sprawdź czy inpost nie doliczył Ci dodatkowych opłat za niewłaściwy gabaryt przesyłki

 

oznacz moderatorów