Uszkodzona paczka InPost na sortowni. Smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Dnia 09 lutego dostałam maila, ze zdjęciami i protokołem. Mail zawierał informacje od InPost, że moja przesyłka uległa uszkodzeniu i została zutylizowana.
Koperta z folią babelkowa
Zamoczenie
Wysłana dnia 07 Lutego
Co teraz? Jakie kroki konkretnie podjąć? Czy w pierwszej kolejności mam zwrócić pieniądze kupującemu?
Przesyłka była realizowana z programem SMART
- Etykiety:
-
Allegro Smart
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37658592 tak, kupujący powinien otrzymać zwrot albo drugą przesyłkę, w takiej sytuacji konieczne będzie wygenerowanie kolejnej przesyłki (nie będzie już Smart).
Poprosiłam już o pomoc od InPost i wskazówki co zrobić dalej.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze, czekam na informacje 🙂 Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37658592 zutylizowana ?!! to co w tej kopercie było ? W takich przypadkach przewoźnik pyta nadawcę co zrobić z przesylką ....!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Beczki z Nitro-Chemu!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pytali, dostałam maila z fotkami i protokołem. Przesyłka została skierowana do całkowitej utylizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
w opisanym przypadku bardzo prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji poprzez formularz na naszej stronie: https://inpost.pl/reklamacja
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokonałam już reklamacji za pośrednictwem Allegro 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37658592 złóż reklamacje dostaniesz odszkodowanie od inposta https://inpost.pl/reklamacja protokół i zdjęcia już masz wiec to tylko formalność a kupującemu oddaj kasę lub wyślij nowy produkt 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłam reklamacje za pośrednictwem Allegro 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zadowolony!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37658592 faktycznie to smart więc niech allegro zgłasza chodź wiem że to bardziej kłopotliwe bo pośredniczą, więc jak coś brakuje to piszą do Ciebie z allegro potem przekazują do InPosta i tak w kółko 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 no ! nie wiem , bo jak artykuł niedozwolony to jeszcze po kosztach poleci , dlatego pytam co było w przesyłce , mnie jak rozgnietli paczkę to dostałem pytanie co dalej pomimo ,że ewidentnie bylo widać , że pozostałości nadają się tylko do utylizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kasa kupującemu już wysłana. Wysłałam dwie szklane butelki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie czy zawartość regulaminowa czy nie? Na odszkodowanie za to co zabronione nie masz co liczyć np za szkło. Natomiast regulaminowe trochę inaczej u mnie wyglądało. Jak zniszczyli 2 książki to dostałam informacje o zniszczeniu bez żadnych zdjęć i pytań co dalej. Kazali tylko uzupełnić dane dla ubezpieczyciela i dosłownie po 3 czy 4 dniach od wysłania danych miałam kasę na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aaaa czyli mogę się pożegnać, bo wysyłałam dwie szklane butelki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:37658592 ogólnie szkło można wysyłać tylko należy regulaminowo pakować hmmm... na pewno nie w kopertę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślałam, że koperta z folią babelkowa wystarczy. Ogólnie były to perfumy, zapakowane w opakowania, później w kopertę. Stłuczone butelki, koperta rozerwana, przesyłka do utylizacji... Masakra.