anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka InPost na sortowni. Smart

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Witam. 

Dnia 09 lutego dostałam maila, ze zdjęciami i protokołem. Mail zawierał informacje od InPost, że moja przesyłka uległa uszkodzeniu i została zutylizowana. 

Koperta z folią babelkowa 

Zamoczenie

Wysłana dnia 07 Lutego 

 

Co teraz? Jakie kroki konkretnie podjąć? Czy w pierwszej kolejności mam zwrócić pieniądze kupującemu? 

Przesyłka była realizowana z programem SMART 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37658592 tak, kupujący powinien otrzymać zwrot albo drugą przesyłkę, w takiej sytuacji konieczne będzie wygenerowanie kolejnej przesyłki (nie będzie już Smart). 
Poprosiłam już o pomoc od InPost i wskazówki co zrobić dalej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Dobrze, czekam na informacje 🙂 Dziękuję 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:37658592 zutylizowana ?!!  to co w tej kopercie było ? W takich przypadkach przewoźnik pyta nadawcę co zrobić z przesylką ....!! 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Beczki z Nitro-Chemu!

oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Nie pytali, dostałam maila z fotkami i protokołem. Przesyłka została skierowana do całkowitej utylizacji

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

w opisanym przypadku bardzo prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji poprzez formularz na naszej stronie: https://inpost.pl/reklamacja

Przepraszamy za powstałe niedogodności. 

oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Dokonałam już reklamacji za pośrednictwem Allegro 🙂 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:37658592 złóż reklamacje dostaniesz odszkodowanie od inposta https://inpost.pl/reklamacja protokół i zdjęcia już masz wiec to tylko formalność a kupującemu oddaj kasę lub wyślij nowy produkt 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Zrobiłam reklamacje za pośrednictwem Allegro 🙂 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Kupujący zadowolony!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:37658592 faktycznie to smart więc niech allegro zgłasza chodź wiem że to bardziej kłopotliwe bo pośredniczą, więc jak coś brakuje to piszą do Ciebie z allegro potem przekazują do InPosta i tak w kółko 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 no ! nie wiem , bo jak artykuł niedozwolony to jeszcze po kosztach poleci , dlatego pytam co było w przesyłce , mnie jak rozgnietli paczkę to dostałem pytanie co dalej pomimo ,że ewidentnie bylo widać , że pozostałości nadają się tylko do utylizacji 

oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Kasa kupującemu już wysłana. Wysłałam dwie szklane butelki...

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Pytanie czy zawartość regulaminowa czy nie? Na odszkodowanie za to co zabronione nie masz co liczyć np za szkło. Natomiast regulaminowe trochę inaczej u mnie wyglądało. Jak zniszczyli 2 książki to dostałam informacje o zniszczeniu bez żadnych zdjęć i pytań co dalej. Kazali tylko uzupełnić dane dla ubezpieczyciela i dosłownie po 3 czy 4 dniach od wysłania danych miałam kasę na koncie. 

oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Aaaa czyli mogę się pożegnać, bo wysyłałam dwie szklane butelki 🙂 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:37658592 ogólnie szkło można wysyłać tylko należy regulaminowo pakować hmmm... na pewno nie w kopertę .

oznacz moderatorów

Client:37658592
#9 Pomysłodawca#

Myślałam, że koperta z folią babelkowa wystarczy. Ogólnie były to perfumy, zapakowane w opakowania, później w kopertę. Stłuczone butelki, koperta rozerwana, przesyłka do utylizacji... Masakra. 

oznacz moderatorów