Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dnia 09 lutego dostałam maila, ze zdjęciami i protokołem. Mail zawierał informacje od InPost, że moja przesyłka uległa uszkodzeniu i została zutylizowana.
Koperta z folią babelkowa
Zamoczenie
Wysłana dnia 07 Lutego
Co teraz? Jakie kroki konkretnie podjąć? Czy w pierwszej kolejności mam zwrócić pieniądze kupującemu?
Przesyłka była realizowana z programem SMART
@Client:37658592 tak, kupujący powinien otrzymać zwrot albo drugą przesyłkę, w takiej sytuacji konieczne będzie wygenerowanie kolejnej przesyłki (nie będzie już Smart).
Poprosiłam już o pomoc od InPost i wskazówki co zrobić dalej.
Dobrze, czekam na informacje 🙂 Dziękuję
@Client:37658592 zutylizowana ?!! to co w tej kopercie było ? W takich przypadkach przewoźnik pyta nadawcę co zrobić z przesylką ....!!
Beczki z Nitro-Chemu!
Nie pytali, dostałam maila z fotkami i protokołem. Przesyłka została skierowana do całkowitej utylizacji
Dzień dobry,
w opisanym przypadku bardzo prosimy o zgłoszenie oficjalnej reklamacji poprzez formularz na naszej stronie: https://inpost.pl/reklamacja
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Dokonałam już reklamacji za pośrednictwem Allegro 🙂
@Client:37658592 złóż reklamacje dostaniesz odszkodowanie od inposta https://inpost.pl/reklamacja protokół i zdjęcia już masz wiec to tylko formalność a kupującemu oddaj kasę lub wyślij nowy produkt 🙂
Zrobiłam reklamacje za pośrednictwem Allegro 🙂
Kupujący zadowolony!
@Client:37658592 faktycznie to smart więc niech allegro zgłasza chodź wiem że to bardziej kłopotliwe bo pośredniczą, więc jak coś brakuje to piszą do Ciebie z allegro potem przekazują do InPosta i tak w kółko 🙂
@kostas11 no ! nie wiem , bo jak artykuł niedozwolony to jeszcze po kosztach poleci , dlatego pytam co było w przesyłce , mnie jak rozgnietli paczkę to dostałem pytanie co dalej pomimo ,że ewidentnie bylo widać , że pozostałości nadają się tylko do utylizacji
Kasa kupującemu już wysłana. Wysłałam dwie szklane butelki...
Pytanie czy zawartość regulaminowa czy nie? Na odszkodowanie za to co zabronione nie masz co liczyć np za szkło. Natomiast regulaminowe trochę inaczej u mnie wyglądało. Jak zniszczyli 2 książki to dostałam informacje o zniszczeniu bez żadnych zdjęć i pytań co dalej. Kazali tylko uzupełnić dane dla ubezpieczyciela i dosłownie po 3 czy 4 dniach od wysłania danych miałam kasę na koncie.
Aaaa czyli mogę się pożegnać, bo wysyłałam dwie szklane butelki 🙂
@Client:37658592 ogólnie szkło można wysyłać tylko należy regulaminowo pakować hmmm... na pewno nie w kopertę .
Myślałam, że koperta z folią babelkowa wystarczy. Ogólnie były to perfumy, zapakowane w opakowania, później w kopertę. Stłuczone butelki, koperta rozerwana, przesyłka do utylizacji... Masakra.