anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka

MAMY ROZWIĄZANIE!
marcins96
#8 Zapaleniec#

Witam, kupujący odebrał paczkę z paczkomatu i założył dyskusję, paczka uszkodzona, produkt również. Paczka starannie i bezpiecznie zapakowana. Kto powinien składać reklamację do przewoźnika? Sprzedający czy kupujący?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@marcins96 sprzedałeś jako przedsiębiorca czy prywatnie 

oznacz moderatorów
marcins96
#8 Zapaleniec#

Prywatnie 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@marcins96 to odpisz mu ze zgodnie z prawem polskim za paczke odpowiadasz do chwili nadania i nie odpowiadasz za szkody transportowe wiec jego roszczenie reklamacyjne jest bezzasadne i je odrzucasz

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@marcins96 to poinformuj go żeby se złożył reklamację, a złożoną reklamację do Ciebie odrzuć do 14 dni, napisz że paczka została uszkodzona przez kupującego po wydaniu ( bo jak znam życie nie zgłosił uwag przy paczkomacie, brak protokołu )

Przy zakupie C2C do wydania dochodzi w momencie przekazania paczki przewoźnikowi.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@marcins96 jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to odpowiadasz za spakowanie oraz za paczkę do chwili nadania, ryzyko utraty i uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą nadania i on sobie składa reklamację. Ma 7 dni na sporządzenie protokołu szkody na stronie przewoźnika i wniesienie reklamacji potem po ptokach zgodnie z zapisami prawa przewozowego / pocztowego

oznacz moderatorów