Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący odebrał paczkę z paczkomatu i założył dyskusję, paczka uszkodzona, produkt również. Paczka starannie i bezpiecznie zapakowana. Kto powinien składać reklamację do przewoźnika? Sprzedający czy kupujący?
@marcins96 sprzedałeś jako przedsiębiorca czy prywatnie
Prywatnie
@marcins96 to odpisz mu ze zgodnie z prawem polskim za paczke odpowiadasz do chwili nadania i nie odpowiadasz za szkody transportowe wiec jego roszczenie reklamacyjne jest bezzasadne i je odrzucasz
@marcins96 to poinformuj go żeby se złożył reklamację, a złożoną reklamację do Ciebie odrzuć do 14 dni, napisz że paczka została uszkodzona przez kupującego po wydaniu ( bo jak znam życie nie zgłosił uwag przy paczkomacie, brak protokołu )
Przy zakupie C2C do wydania dochodzi w momencie przekazania paczki przewoźnikowi.
@marcins96 jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to odpowiadasz za spakowanie oraz za paczkę do chwili nadania, ryzyko utraty i uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą nadania i on sobie składa reklamację. Ma 7 dni na sporządzenie protokołu szkody na stronie przewoźnika i wniesienie reklamacji potem po ptokach zgodnie z zapisami prawa przewozowego / pocztowego