anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka w paczkomacie InPost. Niekompletna zawartość.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101933776
#8 Zapaleniec#

Uszkodzona przesyłka w paczkomacie InPost. Niekompletna zawartość.

Całość zapakowana dość niedbale w niewielki worek foliowy, który pewnie podczas podróży się przetarł, a część zawartości się gdzieś musiała wysypać. To były drobne elementy.

Co mam zrobić?

Póki co poinformowałem nadawcę i czekam na odpowiedź, ale wydaje mi się, że to wina dostawcy, i nadawca pewnie powie to samo.

 

Pierwszy raz mi się to przytrafiło.

Raz, że nadawca wysłał tak niechlujnie zapakowaną przesyłkę...

dwa, że pierwszy kurier taką przesyłkę odebrał...

a trzy, że drugi kurier taką dziurawą przesyłkę wpakował do paczkomatu.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:101933776 przewoźnik się wypnie jak to było zapakowane w reklamówkę... zakup od osoby prywatnej czy firmy?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz prawo żądać kompletnej przesyłki, ale napisz od kogo kupiłeś?

oznacz moderatorów
Client:101933776
#8 Zapaleniec#

Temat zamykam. Allegro Smart, więc reklamacją ma zajmować się nadawca i tak też zrobił. Bez problemów. Podesłałem nadawcy tylko zdjęcia przesyłki i protokół szkód, który zrobiłem, jak się okazało, niepotrzebnie.

Nadawca odsyła mi brakujące elementy przesyłki.

oznacz moderatorów