Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uszkodzona przesyłka w paczkomacie InPost. Niekompletna zawartość.
Całość zapakowana dość niedbale w niewielki worek foliowy, który pewnie podczas podróży się przetarł, a część zawartości się gdzieś musiała wysypać. To były drobne elementy.
Co mam zrobić?
Póki co poinformowałem nadawcę i czekam na odpowiedź, ale wydaje mi się, że to wina dostawcy, i nadawca pewnie powie to samo.
Pierwszy raz mi się to przytrafiło.
Raz, że nadawca wysłał tak niechlujnie zapakowaną przesyłkę...
dwa, że pierwszy kurier taką przesyłkę odebrał...
a trzy, że drugi kurier taką dziurawą przesyłkę wpakował do paczkomatu.
@Client:101933776 przewoźnik się wypnie jak to było zapakowane w reklamówkę... zakup od osoby prywatnej czy firmy?
Masz prawo żądać kompletnej przesyłki, ale napisz od kogo kupiłeś?
Temat zamykam. Allegro Smart, więc reklamacją ma zajmować się nadawca i tak też zrobił. Bez problemów. Podesłałem nadawcy tylko zdjęcia przesyłki i protokół szkód, który zrobiłem, jak się okazało, niepotrzebnie.
Nadawca odsyła mi brakujące elementy przesyłki.