anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka

Jungle_Jobs
#7 Wielbiciel#

Prosze o poradę w następującej sprawie:

Klient zakupił u mnie towar, rękodzieło.Paczka została ubezpieczona i wysłana inpostem. Dotarła uszkodzona ( pognieciona,w trakcie dostawy została dodatkowo owinieta folią stretch), towar w środku przyszedł w uszkodzony, w częściach mimo odpowiedniego opakowania.

Klient ze swojej strony zgłosił uszkodzenie przesyłki. Czy jako sprzedawca powinnam podjąć jakieś dodatkowe kroki ?

 

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Jungle_Jobs Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający( reklamację ty składaj) kupującemu należy się towar nie uszkodzony, wyślij mu nowy albo zwróć środki(dogadaj się z kupującym).

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

 jeśli na paczce nie było oznaczeń szkło folia bąbelkowa  impost odrzuci reklamacje będzie to twoja wina 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Jungle_Jobs Gdzie klient zgłosił uszkodzenie przesyłki? Powinien złożyć reklamację Tobie i domagać się wymiany towaru lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Ty natomiast jako nadawca reklamujesz uszkodzenia u przewoźnika. Klientowi należy się już teraz wymiana lub zwrot kosztów, a przewoźnik być może wypłaci Ci odszkodowanie.

oznacz moderatorów