Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosze o poradę w następującej sprawie:
Klient zakupił u mnie towar, rękodzieło.Paczka została ubezpieczona i wysłana inpostem. Dotarła uszkodzona ( pognieciona,w trakcie dostawy została dodatkowo owinieta folią stretch), towar w środku przyszedł w uszkodzony, w częściach mimo odpowiedniego opakowania.
Klient ze swojej strony zgłosił uszkodzenie przesyłki. Czy jako sprzedawca powinnam podjąć jakieś dodatkowe kroki ?
@Jungle_Jobs Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający( reklamację ty składaj) kupującemu należy się towar nie uszkodzony, wyślij mu nowy albo zwróć środki(dogadaj się z kupującym).
jeśli na paczce nie było oznaczeń szkło folia bąbelkowa impost odrzuci reklamacje będzie to twoja wina
@Jungle_Jobs Gdzie klient zgłosił uszkodzenie przesyłki? Powinien złożyć reklamację Tobie i domagać się wymiany towaru lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Ty natomiast jako nadawca reklamujesz uszkodzenia u przewoźnika. Klientowi należy się już teraz wymiana lub zwrot kosztów, a przewoźnik być może wypłaci Ci odszkodowanie.