anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony produkt a zwrot pieniędzy dla kupujacego

Hermes_sklep
#7 Wielbiciel#

Cześć, wysłałem do klienta produkt pełnowartościowy, który dotarł do niego jako produkt uszkodzony. Czy w takich sytuacjach zazwyczaj sami zwracacie środki klientowi i dochodzicie rekompensaty od przewoźnika czy prosicie klienta o to, żeby sam dochodził rekompensaty u przewoźnika?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Czy w takich sytuacjach zazwyczaj sami zwracacie środki klientowi i dochodzicie rekompensaty od przewoźnika jako firma odpowiadasz za towar do chwili odebrania, więc składaj ale zażądaj od kupującego protokółu szkody, ma na to 7dni.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Reklamuj.

oznacz moderatorów