Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,parę dni temu klient zgłosił coś takiego:Powód zwrotu (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Dostałem czarny zestaw a zamówiłem biały. ) Zadzwoniłem i powiedziałem żeby sprawdził bo na 100% się myli i że napewno wszystko jest ok.Zostałem wyzwany od chu…ych sprzedawców i mówi mi że chyba umie rozróżniać kolory.Po godzinie odpisał mi tak : Wróciłem do domu by sprawdzić kolor. Żona pomyliła bidetkę z baterią. Pana paczki nawet nie otwieram. Byc może wysłał Pan dobrze, ale ze sprzedawcą takim jak pan nie chcę mieć nic wspólnego. Odsyłam pana towar w oryginalnej folii.zwrot zgłoszony 27.11.2024 do dziś paczka nie wróciła,skoro to jest reklamacja to mam 14 dni na odrzucenie reklamacji i pytanie gdzie mam to napisać bo dyskusji nie zaczynał,żeby nie było tak że po 14 dniach wyślę mi jakiś zamiennik czarny i potem powie że nie odpisałem na reklamacje.Czy tylko ja mam takich Superkupujacych?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ co z tym zrobicie?
@Color_Home Jeżeli zwrot nie dotrze do Ciebie, to w 14-tym dniu (czyli 11.12.2024) odrzuć reklamację ze względu na brak odesłania towaru do sprawdzenia.Napisz mu to nawiązując do daty kiedy zgłosił zwrot/reklamacją.Szkoda że tekst który Ci puścił był telefonicznie, a nie na piśmie ale to nic nie zmienia.
@ART_FOTO zgłosił zwrot 29.11 moja pomyłka ale ok czyli 13.11.2024 mam mu napisać sms że odrzucam reklamację z powodu nie odesłania towaru?i w decyzji zwrotnej odmowa zwrotu środków?bo już nie kumam.
@Color_Home Skoro zgłosił zwrot/reklamację przez Allegro, odpowiedz przez Allegro, nie przez SMS.Tak abyś miał podkładkę do ewentualnego Allegro Protect.W przypadku pierwszej reklamacji do Ciebie należy decyzja czy zwrócisz środki, czy naprawisz, czy też wymienisz (ale tylko w przypadku jak do Ciebie towar dotrze)
@ART_FOTO ok ale powiedz mi w jaki sposób przez allegro mam do niego napisać ,skoro tylko kupujący może zacząć rozmowę ze sprzedającym,chyba że się mylę
Nie
bie możesz założyć dyskusji
ale możesz odpisać w odpowiedzi na maila ze zgłoszeniem zwrotu wtedy informacja trafi do centrum wiadomości
@Monika__L Faktycznie jest kopiuj mail i przez swoją skrzynkę pewnie trzeba wysłać o odrzuceniu reklamacji,innego wyjścia chyba nie ma.
@Color_Home Na reklamacje musisz odpowiedzieć, a zwrot może jeszcze dotrze.
chyba tylko w centrum wiadomości, że złożoną w dniu x reklamację dot rzekomo błędego koloru rozpatrzysz po otrzymaniu przesyłki. jak nie wyśle, to 14 dnia ją odrzucisz. Ale może nie odeśle, w końcu chyba nadal jej potrzebuje, a okazała się poprawna?
Może w odmowie zwrotu środków, tam jest miejsce na uzasadnienie np. kwestie związane z rozpatrzeniem reklamacji.
@Color_Home Tak naprawdę to nie widzę tutaj reklamacji, niby było zgłoszenie, ale klient odwołał to co powiedział no bo przecież nawet nie rozpakował paczki. Czyli zwrot - bo zakup przez pomyłkę.
Dla pewności tak jak radzą inni, wypada odpowiedzieć klientowi na piśmie przez centrum wiadomości, że odrzucasz reklamację ponieważ kupujący wyjaśnił sytuację i nie odesłał przedmiotu do sprawdzenia.
Można dopisać że jeżeli kupujący zwróci pomyłkowo zamówiony przedmiot zostanie on przyjęty zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy.
@Color_Home jak masz dyskusję to odrzuć reklamację w dyskusji powód kupujący otrzymał prawidłowy towar. Jak nie masz dyskusji to przez panel wiadpmości allegro napisz do niego wiadomość i zapisz se screenshoota