Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dnia 03.12.2021r. wysłaliśmy dwie paczki za pośrednictwem paczkomatów Inpost dla dwóch różnych klientów. Towarem były obręcze drewniane, zapakowane w ten sam sposób jak robimy to od początku naszej sprzedaży tj. w teczkę kartonową, owinięte folią bąbelkową i całość umieszczona w zgrzewanej torbie. Nie było wcześniej przypadków uszkodzeń tego towaru. Jednak dnia 05.12.2021 r. obie klientki zgłosiły, że towar dotarł uszkodzony. Na zdjęciach otrzymanych od klientek widać, że tak duże zniszczenie nie powstałoby przy rzuceniu nieodpowiednio zabezpieczoną paczką. Paczki ewidentnie zostały zmiażdżone, najechane, zgniecione? Wysłaliśmy już do klientek nowe produkty. Czy można domagać się rekompensaty za uszkodzony towar od InPost?
Oczywiście możesz złożyć reklamację w InPoscie:
Musisz tylko pobrać Pełnomocnictwo ze strony Allegro:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
Niestety InPost prawie nigdy nie wypłaca odszkodowania.