anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar w transporcie inpost paczkomaty

SPH_Mac
#7 Wielbiciel#

Witam, Klient odebrał paczkę z paczkomatów Inpost (allegro inpost), niestety zarówno paczka jak i towar zostały uszkodzone w transporcie. 
Jaką procedurę przewiduje Allegro i @InPost 

Kto wypełnia protokół szkody?

Kto wypełnia reklamację?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SPH_Mac po Twojej stronie jako sprzedawcy leży dostarczenie klientowi towaru zgodnego z opisem na stronie oferty . Odbiorca składa reklamację Tobie , a Ty przekazujesz pałeczkę dalej czyli przewoźnikowi .

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@SPH_Mac 

Dzień dobry, 

podczas odbioru przesyłki z Paczkomatu, Odbiorca ma możliwość zgłoszenia uwag do paczki na ekranie lub w aplikacji InPost Mobile. W takim przypadku należy wybrać opcję: Mam uwagi do paczki, a następnie umieścić przesyłkę w skrytce (protokół szkody zostanie spisany komisyjnie w oddziale).

Roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania paczki.

Jeśli Odbiorca odebrał przesyłkę z Paczkomatu, i nie zgłosił jeszcze uwag do paczki, to może spisać elektroniczny protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.  Czas na spisanie protokołu to 7 dni od momentu odebrania paczki z Paczkomatu. 

Skróconą wersją protokołu Klient otrzymuje w wiadomości e-mail.  

Proszę pamiętać, że protokół szkody nie jest reklamacją, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę. Aby dopełnić proces należy zgłosić reklamacje. Nasz operator umożliwia zgłoszenie reklamacji poprzez:

1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje,
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne),
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków. 

oznacz moderatorów

BorowkaPrzetwory
#7 Wielbiciel#

Przewoźnik InPost zniszczył w transporcie 1 z przedmiotów w paczce. Wysyłka była w ramach Allegro Smart do paczkomatu. Kupujący nie użył przy odbiorze opcji "Mam uwagi do paczki" Zabezpieczenia to folia bąbelkowa, taśma i wypełniacz tekturowy, tak żeby nic nie latało. Karton sztywny. Ktoś się musiał postarać, żeby uszkodzić.

Z tego co czytam, to całą procedurę reklamacji związanej ze szkodą musi wykonać sprzedający? I do tego wysłać kolejną paczkę z towarem na swój koszt? A co w przypadku kiedy nie mam więcej sztuk danego przedmiotu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający odpowiada za dostarczenie towaru, więc ty składasz a kupującemu musisz od razu wysłać towar.

oznacz moderatorów