anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób mogę aktywować usługę Przelewy24?

YossiSababa
#1 Nowicjusz#

Mój potencjalny klient chce dokonać zakupu przy użyciu Przelewy24, jednak nie mogę aktywować tej usługi. Wygląda to tak jak na załączniku. Próbowałem ponowić weryfikację, ale Przelewy24 nadal są nieaktywne, jedynie PayU zmieniło status z "zaakceptowane" na "w trakcie weryfikacji". Co powinienem zrobić? Czy coś robię nie tak? 

YossiSababa_0-1698670308856.png

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@YossiSababa Przykro mi, ale obecnie mamy awarię, która uniemożliwia wykonanie weryfikacji usługi Przelewy24. Pracujemy wraz z operatorem nad rozwiązaniem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów