Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Omyłkowo spakowałam nie ten wentylator, który powinnam i klient zlecił zwrot w paczkomacie. Paczkę ze zwrotem otrzymałam, ale teraz chciałabym spakować właściwy przedmiot i nadać go ponownie. Klient ma wykupioną opcję przesyłek SMART. W jaki sposób wygenerować etykietę? Czy muszę ją opłacić zgodnie z cennikiem? Ponieważ klient nie rezygnuje z zamówienia tylko wysyłam właściwy produkt, to nie będę zwracać klientowi pieniędzy. Klient oznaczył zamówienie jako "Zgłoszone do zwrotu".
@saipol_rzgow musisz opłacić przesyłkę
@saipol_rzgow kiedy produkt dotrze w zwrotach wybierasz opcje " odmowa zwrotu środków" a po jej oznaczeniu jest opcja "wymiana na nowy produkt"
Nowy produkt wysyłasz na wlasny koszt.
Bardzo dziękuję. Pozdrawiam 🙂