anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób wysłać ponownie przedmiot gdy został najpierw omyłkowo spakowany?

MAMY ROZWIĄZANIE!
saipol_rzgow
#7 Wielbiciel#

Omyłkowo spakowałam nie ten wentylator, który powinnam i klient zlecił zwrot w paczkomacie. Paczkę ze zwrotem otrzymałam, ale teraz chciałabym spakować właściwy przedmiot i nadać go ponownie. Klient ma wykupioną opcję przesyłek SMART. W jaki sposób wygenerować etykietę? Czy muszę ją opłacić zgodnie z cennikiem? Ponieważ klient nie rezygnuje z zamówienia tylko wysyłam właściwy produkt, to nie będę zwracać klientowi pieniędzy. Klient oznaczył zamówienie jako "Zgłoszone do zwrotu".

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@saipol_rzgow musisz opłacić przesyłkę 

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@saipol_rzgow  kiedy produkt dotrze w zwrotach wybierasz opcje " odmowa zwrotu środków" a po jej oznaczeniu  jest opcja "wymiana na nowy produkt"

Nowy produkt wysyłasz na wlasny koszt.

 

oznacz moderatorów
saipol_rzgow
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję. Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów