anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W sprawie kwoty na fakturze

MAMY ROZWIĄZANIE!
budoplus_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, klient ze Słowacji kupił u mnie kilka produktów i zapłacił w walucie EURO, natomiast faktura z automatu wytworzyła się w złotówkach ale nie przeliczona, tylko identyczna jak ta w EURO. Czy powinnam zaznaczyć gdzieś w ustawieniach, żeby kwota była odpowiednio przeliczana? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@budoplus_pl Cześć 🙂 Nie wystawiasz faktur poprzez nasz system, więc taki błąd musiał wystąpić w systemie, w którym te faktury robisz. Kwestia faktur po naszej stronie sprowadza się wyłącznie do zakładki do udostępnienia faktur kupującym

Obowiązkiem sprzedających jest wystawianie faktur w walucie transakcji. Ustal kwestię korekty tej faktury ze swoim księgowym. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@budoplus_pl coś masz nie tak z integracją z programem do faktur 😞 wystawiasz w Euro a możesz przeliczyć i dodatkowo podać kwotę w złotówkach automatycznie według kursu NBP z dnia poprzedniego wystawienia faktury, o ile Twój program do faktur ma taką opcję 🙂

Jak nie masz to wystawiasz w euro a księgowa se to potem przeliczy 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów