anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

w sprawie zamówień

NDsound
#7 Wielbiciel#

Klient kupił 2 produkty z czego okazało się że jeden już został wyprzedany i chciałbym mu zwrócić pieniądze za ten produkt którego nie ma. Jak to zrobić? 

W opcji zwróć wpłatę jak zaznaczam tylko ten produkt który chce zwrócić to mi i tak pokazuje że całą sumę zwracać chcę.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Już kilka osób pisało tu o tym problemie. Jeśli czyszczenie lub zmiana przeglądarki nie pomoże, musisz oddać zwykłym przelewem.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

NDsound ODPTASZKUJ WSZYSTKO I ZAZNACZ PRODUKT , ZA KTÓRY CHCESZ ZWRÓCIĆ ŚRODKI 

oznacz moderatorów

NDsound
#7 Wielbiciel#

Tak zrobiłem ale dalej mi widnieje kwota 54zl zamiast 12zl.

oznacz moderatorów