Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy tylko mi to przeszkadza i czy tylko ja mam z tym problem, że warunki zwrotów, reklamacji i gwarancji znikają w archiwum Allegro, a ja po zakupie nie mam ich na mailu?
To jakieś celowe działanie czy niedopatrzenie?
Zdarzają się różne reklamacje po czasie. Sprzedaje np. towar używany z ograniczoną rękojmią do roku. Po roku jest problem i nie mam jak udowodnić, że rękojmia była ograniczona i na jakiej zasadzie. Albo inny przykład. Sprzedaje np. towar higieniczny. Oferta powiedzmy usunięta. W warunkach było zaznaczone, że towar higieniczny nie podlega zwrotowi po otwarciu. I jak ja mam teraz to udowodnić? Wraz z mailem, że sprzedało się przedmiot powinny być warunki tak jak otrzymuje to Kupujący. Ale on może usunąć sobie maila, albo powie, że nie otrzymał. W archiwum też powinny być.
Ma ktoś na to jakiś automatyczny pomysł, albo czy komuś też to przeszkadza?
Pozdrawiam.
@paoka44 Jeśli rzeczywiście przytrafią Ci się takie problematyczne zamówienia i potrzebne będą szczegółowe informacje dot. konkretnej oferty, zawsze możesz skontaktować się z nami, a wtedy pomożemy. Co do zasady jednak najlepiej będzie jeśli dla własnego użytku sam będziesz archiwizował starsze dane odnośnie do warunków w ofertach w danym czasie.