Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
O razu ktoś go kupił - Bartek (Client:107302958). Potem poprosił o numer telefonu. Dostałem też link z wprowadzeniem tego numeru. Ponieważ to pierwsza sprzedaż musiałem aktywować konto. Przyszło logowanie do banku - w polu hasło litery nie były ukrywane:)
Do tej pory nie widać zapłaty za router. Człowiek się nie odzywa. To chyba było oszustwo. Zmieniłem hasła i zabezpieczenia. Uwaga - hieny chyba grasują:)
@orceman Chłopie to OSZUST !!! zmień hasło do baku i przeskanuj urządzenie dobrym antywirusem !!!
tak też zrobiłem. Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń:)
@orceman Jeśli podawałeś jakiekolwiek dane logowania do bankowości to natychmiast kontaktuj się ze swoim bankiem i to zgłoś.