Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem prośbę o dodanie skanu dokumentu z numerem PESEL, jednak nie widzę w koncie miejsca do jego załączenia.
Proszę o informację, w jaki sposób mogę przekazać wymagany dokument.
Z góry dziękuję.
@mvlink Czy chodzi o weryfikację konta do wypłat?
Nie, chodzi o weryfikację danych firmowych przy zmianie konta na firmowe.
W formularzu dostępne są pola do dodania paszportu oraz dowodu osobistego, natomiast brakuje pola umożliwiającego dodanie dokumentu z numerem PESEL, o który zostałem poproszony w wiadomości.
@mvlink Wgraj skan dokumentu w sekcji dowodu osobistego.
w formularzu, w którym należało dodać zdjęcie paszportu, załączyłem skan numeru PESEL jako drugie zdjęcie.
Czy takie rozwiązanie będzie akceptowalne?
Nie mam już możliwości powrotu do formularza ani dodania osobnego załącznika.