Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, otrzymałem od PayU informację, że "otrzymaliśmy poprawny przelew weryfikacyjny, ale do umożliwienia wypłaty środków na Allegro potrzebujemy dodatkowej weryfikacji.Prosimy o dostarczenie skanu dokumentu tożsamości..." związane to z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Rozumiem, ale moje pieniądze zostały w tej chwili zablokowane na koncie PayU na czas weryfikacji. Tego samego dnia wysłałem skan dowodu. Czekam już prawie tydzień a moich pieniędzy nie widać. Muszę zapłacić faktury, opłacić towar, za chwilę ZUS do zapłaty a nie mam dostępu do swoich pieniędzy. Co mogę zrobić?
Co więcej zwroty środków poprzez Allegro Finanse, które wykonywałem dla klientów w ramach odstąpienia od umowy również do klientów nie trafiły od 4 dni. Proszę o odpowiedź czy ktoś się z taką blokadą spotkał? Może to celowe działanie?
@outlet-lodowki standardowa procedura, blokada przy każdej zmianie, pisz do allegro to przyspieszą bo tydzień to długo 🙂
Do czasu, aż operator zweryfikuje Twoje dane, wypłaty z jego salda będą wstrzymane. Jeśli chcesz sprawdzić, na jakim etapie jest weryfikacja Twoich danych, przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Bardzo dziękuję za odpowedź.
Mój status :
Nasz zespół weryfikuje teraz Twoje dane
A odpowiedź od Allegro: Skontaktowałem się w Pana sprawie z operatorem płatności.
Gdy otrzymam odpowiedź, wrócę do Pana z informacją. I czekam już 2 dni.