Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proces weryfikacji firmy trwa od 13/06 - wtedy był zrobiony przelew, 17/06 został zwrócony na konto, a ja dalej nie mam weryfikacji. Nie mam żadnych informacji aby coś dosłać czy uzupełnić, ile jeszcze może to potrwać?
@Fpfairproducts konto, z którego tutaj napisałeś jest już zweryfikowane od 17 czerwca. Czy masz na myśli aktywację wypłat?
Nie, chodziło mi tylko o weryfikacje. Z poziomu konta widzę, że w konfiguracji sprzedaży 4 z kroków są spełnione i tylko weryfikacja jest w trakcie stąd moje pytanie.
@Fpfairproducts dziękuję za odpowiedź czy możesz przesłać zrzut ekranu, żebym zobaczyła jak to u Ciebie wygląda?
@Fpfairproducts dziękuję za zrzut! Konsultuję to i wrócę do Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@Fpfairproducts ponownie wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z informacją o weryfikacji wniosku o aktywację płatności w sprawie nr 24167598. Bardzo proszę załącz potrzebne dokumenty lub odpisz w sprawie o podanym wyżej numerze.