Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak długo trwa weryfikacja firmy ?
Czekam już 6 dni...
@MK_NEWVISION konto z którego piszesz jest zweryfikowanym kontem firmowym. Konto do wypłat jest w trakcie weryfikacji, czy przesłałeś dokumenty i wykonałeś przelew weryfikacyjny w tej zakładce? Jeśli tak, to prześlij proszę potwierdzenie przelewów do obu operatorów na adres spolecznosc@allegro.pl.
@MK_NEWVISION dziękuję za potwierdzenie, to potwierdzenie przelewu do operatora Przelewy24, czy wysłałeś też przelew do PayU? Jest to konieczne, aby wypłaty zostały aktywowane.
W jaki sposób mogę taki przelew wykonać do PayU ?
@MK_NEWVISION w tej zakładce ("Ustawienia wypłat"), w części poświęconej operatorowi PayU powinien być dostępny link "przejdź do banku".
@MK_NEWVISION W pierwszej kolejności konieczne będzie zdjęcie blokady z konta, więc najpierw wyjaśnij proszę tę kwestię z Działem bezpieczeństwa. W wiadomości e-mail powinieneś otrzymać informację z czego wynika i co trzeba zrobić, aby ją zdjąć.
Nie wiem co mi chcesz przekazać i pisanie większą czcionką nie rozwiązuje tego problemu 🙂
Czy ta zakładka wygląda u Ciebie tak? Jeśli nie, to poproszę zrzut ekranu.
Czcionka przypadkiem mi się taka zrobiła, nie chciałem nic przez nią przekazywać. Przepraszam jeśli uraziłem tą czcionką 😉
Inaczej to wygląda a blokada zostanie jutro wyjaśniona gdy wyślę umowę do Allegro.
Podsyła zrzut ekranu
@MK_NEWVISION oki, skonsultowałam tę sprawę i ponieważ jesteś w nowym procesie rejestracji konta firmowego, Twój wniosek został już przekazany do operatora. W związku z tym nie musisz już dodatkowo wykonywać przelewu weryfikacyjnego. Teraz pozostaje czekać na zakończenie weryfikacji przez operatora. Zazwyczaj w przypadku PayU trwa do 3 dni roboczych, a przy Przelewy24 do 5 dni. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz potwierdzenie i będziesz miał aktywne wypłaty.
Jeśli operator aktywuje wypłaty, ale konto wciąż będzie zablokowane, to wciąż wypłata nie będzie możliwa, bo przy blokadzie automatycznie blokowane są też wypłaty.
Więc trzymam kciuki, żeby jutro wszystko udało się wyjaśnić z Działem bezpieczeństwa.
Miłego wieczoru! 🙂