Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , drugi tydzień próbuje zweryfikować konto ,lecz nadal bezskutku. Zaliczyłem zdj dowodu osobistego, przelewy poszły chyba że 3 k nadal cisza. Prosiłbym o jak najszybszą aktywację ,ponieważ ile można czekać otrzymując dodatkowo zdj dowodu os.
Wysyłanie pocztą elektroniczną zdjęć dokumentów potwierdzających tożsamość jest bardzo ryzykowne i w zasadzie tego rodzaju żądania przesłania są niedopuszczalne. Trąbią o tym wszystkie media niebezpodstawnie informując, aby nie przesyłać w taki sposób dokumentów.
A przy przelewach24 i spółce jest obowiązek przesłania wszystkich właścicieli dowodów, kopałem się z nimi i nic nie wskórałem, bo prawo przeciwdziałające praniu pieniędzy ma inne stanowisko, dziwię się że nie wystarczy przelew bo przecież zakładając konto w banku sprawdzają dowód, ale to takie nasze prawo wykluczające się wzajemnie, jedni to inni co innego.
Nie masz żadnego obowiązku przesłania zdjęcia dowodu, mogą co najwyżej odmówić współpracy w takim przypadku, ale samo wezwanie do przesłania skanu jest bardzo wątpliwe pod względem prawnym i można to zgłaszać odpowiednim organom.
Masz rację możesz olać współpracę i nie uruchamiać przelewy24, ale musiałem uruchomić bo jakimś dziwnym trafem miałem wpłatę od klienta mino nie aktywnej usługi przelewy24 😞 kopałem się z nimi z tydzień o skany dowodu że nie wyślę ze względu na ochronę danych i nic nie wskórałem 🙂
witam, mam identyczny problem, rowniez czekam 2 tydzien na weryfikacje pomimo przelania 1zl dwukrotnie oraz wysylania moich danych...
@_HolaOla_ czy również mogłabym prosić o sprawdzenie jak wygląda proces weryfikacji w Payu? Nie ukrywam, że pomimo wykonanej wpłaty weryfikacyjnej czekam już ok 2 tygodni... Będę wdzięczna za pomoc 🙂
@flinstonek03 8 kwietnia otrzymałaś od nas ostatnią wiadomość mailową w tej sprawie. Środki do wypłaty znajdują się na saldzie PayU, natomiast przelew weryfikacyjny wykonałaś do operatora finansowego Przelewy24 (PayPro). Pamiętaj proszę, że aby weryfikacja usługi PayU przebiegła pomyślnie, musisz wskazać tylko numer rachunku, którego jesteś właścicielem lub współwłaścicielem. Nie może to być rachunek należący do innej osoby.