anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

Psipazurek
#9 Pomysłodawca#

Witam .Moje konto wypłat na alegro zostało zablokowane ,zrobiłam wszystko jak było w opisie opłaciłam i wypełniłam dane ,pisze że trwa weryfikacja.Ile czasu to jeszcze będzie trwało.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Psipazurek potwierdź proszę, czy przesłałaś dowód tożsamości w zakładce Ustawienia wypłat, po kliknięciu "przejdź do PayU"? Jeśli tak, to konieczny będzie kontakt z operatorem.
W takim przypadku, napisz do nas za pomocą formularza, wtedy Doradca przekaże sprawę do operatora. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Psipazurek
#9 Pomysłodawca#

Witam tak przesłałam dowód 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Psipazurek dziękuję za odpowiedź! W takim razie poproszę o kontakt za pomocą formularza, Doradca skonsultuje sprawę z operatorem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Psipazurek
#9 Pomysłodawca#

Już napisałam i zamówiłam rozmowę. DZIĘKUJĘ 

oznacz moderatorów

Psipazurek
#9 Pomysłodawca#

Uzupełniłam formularz i umówiłam się na rozmowe13.30  nawet nikt nie raczył zadzwonić.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Psipazurek wyjaśniam to. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź, co się stało. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Psipazurek otrzymałam odpowiedź, że rozmowa jest zamówiona w systemie, najprawdopodobniej Doradcy mają dużo zamówionych połączeń i występują opóźnienia. 
Czy Doradca z którym się kontaktowałaś na whats app pomógł rozwiązać sprawę? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Psipazurek
#9 Pomysłodawca#

Czekam dalej  na weryfikację.

oznacz moderatorów